بوشهر/

فعالیت همزمان نفت و گاز پارس در بخش‌های توسعه و تولید

مدیرعامل نفت و گاز پارس از فعالیت همزمان نفت و گاز پارس در بخش‌های توسعه و تولید خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  محمدرضا زهیری در جمع مدیران و کارشناسان مدیریت تولید و عملیات پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مهم‌ترین مناطق نفت و گاز در کشور است و بخش عمده‌ای از گاز کشور توسط این منطقه تأمین می‌شود.

وی افزود: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده و در پارس جنوبی باید برای خلق حماسه اقتصادی همت کنیم.

این مسئول از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این واحد به عنوان خط مقدم جهاد در پارس جنوبی و تلاشگران سربلندی و افتخارآفرینی شرکت نفت و گاز پارس تقدیر کرد.

زهیری خاطرنشان کرد: این شرکت همزمان در دو بخش توسعه و تولید گام برمی‌دارد که همه اقدامات تولیدی در مدیریت تولید و عملیات متمرکز شده است.

وی با تقدیر از تلاش‌های همه کارکنان این طرح گفت: منابع انسانی، سرمایه‌های اصلی شرکت هستند و اینجانب پذیرای نقطه نظرات و پیشنهادات همه کارکنان این مدیریت برای برطرف کردن مشکلات و موانع عملیاتی و بهبود فرآیندهای جاری در این واحد هستم.

زهیری اظهار داشت: مدیریت ارشد این شرکت متعهد است که همه مشکلات شخصی، رفاهی، استخدامی و اداری کارکنان را در چارچوب مقررات صنعت نفت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کند.

تعدادی از کارکنان مدیریت تولید و عملیات نیز مهم‌ترین مشکلات و مسائل خود را بیان کرده و دستورات مقتضی برای رفع این موارد از سوی مدیرعامل نفت و گاز پارس به واحدهای مربوطه ابلاغ شد./ج1

برچسب ها: نفت ، گاز ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.