"محمد باقر قالیباف" کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در راستای سفر‌های تبلیغاتی خود صبح امروز( دوشنبه) وارد شهر زنجان شد و پس از ديدار با نماينده ولي فقيه و امام جمعه اين شهر در جمع مردم حاضر شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمد باقر قالیباف" کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در راستای سفر‌های تبلیغاتی خود صبح امروز( دوشنبه) وارد زنجان شد.

وی در بدو ورود در محل اخذ عوارضي شهر زنجان با استقبال جمعی از مردم روبرو شد.

گفتني است  مردم شهر از بدو ورود وي را با شعارهايي چون "صلی علی محمد، یاور رهبر آمد"، "فرزند نصر و الفجر اینک جهادی دیگر"، و "ای افتخار ایران، خوش آمدی به زنجان" همراهي کرده و از وي استقبال کردند.

قالیباف ابتدا به منظور اداي احترام نسبت به مقام والاي شهيدان و رزمندگان 8 سال به سمت گلزار شهداي زنجان رفت.


حضور وي در "بهشت فاطمه" شهر زنجان


 
وي در «بهشت فاطمه» شهر زنجان حضور دارد و با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام والای شهدا اداي احترام کرد.
 
صدها نفر از مردم زنجان قالیباف را  با شعارهای «همسنگر شهیدان خوش آمدی به زنجان» و «ای یادگار مردان، تو و خون شهیدان» همراهی می‌کنند.
 
قالیباف بر مزار شهیدان باقری، اشتری، رستمی ، احمد خانی، بهمن اسکندری، بیات حاضر شد و به قرائت فاتحه پرداخت.

همچنین وي بر مزار آیت الله سید مجتبی موسوی از علمای شهر زنجان نیز حاضر شد.


خوش‌آمد گويي خانواده شهداي شهر زنجان به قاليباف


پدر و مادر برخی از شهیدان شهر زنجان در گلزار شهدا با قالیباف گفتگو كردند و به وی خوش آمد گفتند.
 
گفتني است قالیباف نيز تا دقایقی دیگر با امام جمعه زنجان دیدار می‌کند و سپس در مسجد جامع شهر با مردم سخن خواهد گفت.


ديدار قاليباف با برادران شهيد رضايي


محمد باقر قاليباف لحظاتي قبل با حضور در منزل برادران شهيد رضايي با خانواده اين دو شهيد بزرگوار زنجاني ديدار و گفتگو كرد.

منزل برادران شهيد رضايي در محله اسلام‌آباد زنجان قرار دارد و خانواده اين شهيدان با نصب پلاكاردي در ابتداي اين محله، از محمدباقر قاليباف استقبال كردند.

همچنين پدر شهيدان رضايي به همراه جمعي از شهروندان زنجاني در بدو ورود قاليباف به محله اسلام آباد، به استقبال وي آمدند و خوش‌آمد گفتند.

قاليباف در اين ملاقات با سه بردار، مادر و پدر شهيدان رضايي در فضايي صميمانه گفتگو كرد و از آنها درباره چگونگي شهادت شهيدان رضايي پرسيد. پدر اين دو شهيد بزرگوار نيز ضمن بيان خاطراتي از حضور فرزندان خود در جبهه‌هاي دفاع مقدس، نحوه شهادت آنها را به فاصله يك سال در جبهه‌ها روايت كرد.

همچنين برادر شهيدان رضايي گزارشي از وضعيت محله اسلام‌آباد زنجان به عنوان يكي از محله‌هاي مستضعف كه بيشترين شهيد و جانباز زنجاني را تقديم انقلاب اسلامي كرده است بيان كرد و خطاب به قاليباف گفت: ان شاء الله در دوره رياست جمهوري حضرتعالي نگاه ويژه‌اي به چنين مناطقي در جنوب شهر زنجان داشته باشيد.

قاليباف نيز در اين ديدار گفت: امروز توفيق شد تا در خدمت پدر شهيدان رضايي به عنوان يك رزمنده و بزرگ خود حضور داشته باشيم و خانواده شهدا را زيارت كنيم. اميدواريم ما به عنوان همسنگران و همرزمان فرزندان شما بتوانيم خدمتي بر اساس فرهنگ جهاد و شهادت انجام دهيم كه باعث سربلندي اسلام و انقلاب شود.

همچنين يكي ديگر از برادران شهيد كه جانباز شيميايي بالاي 70 درصد است نيز در اين ديدار حضور داشت و براي دقايقي با قاليباف گفتگو كرد.

قاليباف در هنگام خروج از منزل شهيدان رضايي در جمع تعداد ديگري از پدران شهداي زنجان قرار گرفت و با آنها به گفتگو پرداخت.

لازم به ذکر است اين کانديداي انتخاباتي تا دقايقي ديگر با حضور در دفتر آيت‌الله شيخ علي خاتمي، نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهر زنجان با وي ديدار و گفتگو خواهد كرد.


ديدار قاليباف با امام جمعه و نماینده ولی فقیه شهر زنجان


"محمدباقر قالیباف" در ديدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه شهر زنجان اظهار داشت: تحفه‌ای است برای من که در خدمت مردم شهید‌پرور زنجان باشم بنده و امثال بنده بچه‌های برخواسته از توده‌های مردم هستیم و این توفیق را داشتیم که خدمت و انجام وظیفه کنیم و اینجا باید بگویم که انصافا این فرصت را امام (ره) فراهم کردند.

وی ادامه داد: من همیشه گفته‌ام که ما بچه‌هایی بودیم که به برکت امام(ره) و شهدا که همه چیز را مدیون آنها می‌دانیم سعی می‌کنیم  هر کجا فرصتی در اختیار بوده، بتوانیم حداکثر بضاعتی که در اختیار داریم روا کنیم و تا امروز هم نهایت خدمت را به مردم انجام داده‌ایم.

همچنين قاليباف با امام جمعه و نماينده ولي فقيه در استان زنجان نيز ديدار و گفتگو كرد. گزارش كامل اين ديدار را در اينجا بخوانيد.


حضور قاليباف در جمع مردم شهر زنجان 


محمدباقر قالیباف پس از آن وارد مسجد جامع زنجان شد تا در جمع مردم کثیر این شهر سخنرانی کند.

لازم به ذکر است در حالی که بارش باران در شهر زنجان آغاز شده، مردم زنجان با شعار «باران رحمت آمد، یار ولایت آمد» از قالیباف استقبال کردند.

حاضران در مراسم همچنين شعارهايي مثل «صل علی محمد، یاور رهبر آمد»، «قالیباف جهادگر، پیرو خط رهبر» و «همسنگر شهیدان، خوش آمدی به زنجان» سر دادند.

محوطه مسجد جامع زنجان مملو از جمعیت حامیان محمدباقر قالیباف است که با پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و دست‌نوشته‌هایی در حمایت از قالیباف در انتظار سخنرانی وی هستند.

همچنین برخی از جوانان حاضر در مراسم سربندهای «لبیک یا خامنه‌ای» به سر بسته‌اند.

مراسم سخنرانی قالیباف با قرائت قرآن کریم و نواخته شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران دقايقي قبل آغاز شد.

اي در حاليست که پلاکارد «این است شعار ملت؛ کارآمدی، صداقت» در دستان برخی از حاضران مشاهده می‌شود.

عباسی مسئول جبهه پیشرفت عدالت استان زنجان در آغاز مراسم به زبان آذري به قالیباف خوش آمد گفت.

ده‌ها نفر از روحانیون زنجانی در مراسم ديده مي‌شوند و خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیز در مراسم حضور دارند.

گفتني است،  قاليباف در جمع پرشور مردم زنجان سخنراني کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سفر ، قالیباف ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار