مدیر تدوین و چاپ انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از چاپ کتاب «محبت را زندگی کنیم» در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد روحانی با اشاره به کتاب «محبت را زندگی کنیم» اظهار کرد: فصل اول این کتاب دارای بخش«خانم‌ها، آقایان توجه توجه» است که به موضوعاتی مانند چگونگی افزایش صمیمیت، عمق‌بخشی به عشق و علاقه، زمینه‌های کاهش علاقه و روش درست ارتباط کلامی در قالب گفت‌وگویی با ادب و احترام و گفت‌وگویی صمیمانه می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: پرهیز از گناه، توجه به تفاوت زن و مرد در عملکرد کلامی و گنجایش حافظه، گزینش زمان، مکان و موقعیت مناسب، درست گوش کردن و مهارت‌ها و موانع گوش کردن از موضوعات دیگر مطرح شده در این کتاب است.

مدیر تدوین و چاپ انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) عنوان داشت: این کتاب در فصل دوم با عنوان «خانم‌های محترم بخوانند» به وظایف خانم‌ها در برابر شوهرانشان اشاره می‌کند.

وی ادامه داد: فصل سوم ویژه آقایان بوده که موضوعاتی مانند لزوم محبت به همسر، روش‌های محبت به همسر و ویژگی‌های شوهر خوب در آن مطرح می‌شود.

روحانی خاطرنشان کرد: این کتاب برای نخستین بار در سال 88 با عنوان عشق و محبت در خانواده منتشر شد که دومین جلد از مجموعه زندگی به اضافه خوشبختی است./س

برچسب ها: قم ، انتشار ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.