احتمال پیوستن پیام صادقیان به جمع سرخپوشان پایتخت وجود دارد و گفته می شود لیست خرید دایی لو رفته است اما مسئولان عنوان داشته اند که مذاکرات به صورت محرمانه انجام می شود..

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، طبق شنیده ما از منابع غیر رسمی، پیام صادقیان بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان قرار است که در لیگ برتر سیزدهم فوتبال ایران در تیم پرسپولیس به فعالیت خود ادامه دهد و این در حالیست که تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در بازی پلی آف باید در برابر پاس همدان به میدان برود.



لازم به ذکر است، احتمال اینکه علی دایی سرمربی جدید سرخپوشان روز سه شنبه 7 خرداد نشست خبری خود را در هتل برگزار کند، نیز وجود دارد.



شایان ذکر است، شنیده ها از باشگاه پرسپولیس حاکی است که به هیچ وجه لیست خرید بازیکنان مورد تأیید علی دایی لو نرفته است و تمامی مذاکرات به صورت محرمانه انجام می شود و تنها مدیر عامل سرخپوشان و دایی از بازیکنان فصل آتی این تیم باخبر هستند.

* آغاز تمرینات سرخپوشان از سه شنبه


کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را از روز سه شنبه 7 خرداد با حضور تمامی بازیکنان که در این تیم قرارداد دارند آغاز خواهند کرد و تنها بازیکنانی نمی توانند در این بازیها حاضر شوند که در تمرینات تیم ملی حضور داشته باشند ضمن اینکه جلسه رویانیان با بازیکنان و کادر فنی پیش از تمرین برگزار می شود.



* مذاکرات با ملی پوشان ادامه دارد


محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درصدد است تا بازیکنان ملی پوش خود را حفظ کند و به این ترتیب مذاکرات میان مسئولان باشگاه با مدیر برنامه های این بازیکنان ادامه دارد.



* پیروانی به تاجیکستان رفت


افشین پیروانی عضو کمیته فنی پرسپولیس پنجم خرداد به تاجیکستان سفر کرد تا در خصوص سرمربیگری تیم ملی این کشور با مسئولان تاجیک به توافق برسد و قرار است که پس از مذاکره با تاجیکی ها در روز پنجشنبه 9 خرداد به تهران بازگردد.




*احتمال معرفی کادر فنی پرسپولیس


گمانه زنی ها از منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس حاکی از این موضوع است که احتمال معرفی کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس در روز دوشنبه 6 خرداد نیز وجود دارد.



*پیش پرداخت ها نقدا پرداخت می شود؟


مسئولان باشگاه پرسپولیس به منظور جلب اعتماد دو جانبه با بازیکنان این باشگاه و به ویژه بازیکنان تازه وارد قرار است که پیش پرداخت آنها را به صورت نقدی پرداخت کنند که جای گلایه ای هم برای بازیکنان وجود نداشته باشد.



*ماجرای گلایه های درخشان و رویانیان!


گویا حمید درخشان از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گلایه داشته که به خاطر صبوری در انتخاب سرمربی سرخپوشان فرصت های خوب خود را برای سرمربیگری سایر باشگاه ها از دست داده و در این میان رویانیان نیز اعلام کرده که وی جزو کاندیداهای سرمربیگری بوده و به هیچ وجه قولی به درخشان داده نشده که به طور قطعی سرمربی پرسپولیس است و وی می توانست با تیم های دیگر نیز مذاکره کند.



*خرسندی انصاریفرد از حضور غریبی!


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران از اینکه میلاد غریبی هم بازی سابقش قرار است در لیگ برتر سیزدهم در باشگاه پرسپولیس فعالیت کند ابراز خرسندی کرده و اظهار داشت که از این بابت خوشحال است.



*احتمال ابقای شیرینی!


احتمال اینکه سعید شیرینی به دلیل فعالیت های خوب خود در فصل گذشته در سمت سرپرستی ابقاء شود نیز وجود دارد مگر اینکه سرخپوشان فرد اصلح تری را برای عهده داری این سمت برگزینند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار