این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شعار دولت من اخلاق محوری و ثبات در مدیریت بوده و حل مشکلات مردم مانند گرانی، تورم و بیکاری از مهمترین اولویت‌های برنامه کاری من خواهد بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، علی اکبر ولایتی در حاشیه ضبط یکی از برنامه‌های انتخاباتی خود در صدا و سیما در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر توضیح میثاق نامه‌ای که صبح امروز توسط وی امضا شده اظهار داشت: امروز کلام مبارکی به نقل از امام رضا(ع) که توصیه بسیار ارزشمندی بود طی میثاق نامه گرانبهایی ارائه شده و من آن را امضا کردم و امیدوارم دیگر کاندیداها نیز آن را امضا کنند.

وی ادامه داد: این میثاق نامه باید نصب‌العین ما بوده و اگر مردم ما را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند دولتی را در آینده تشکیل دهیم که کلمات ائمه معصومین سرلوحه کار ما قرار گیرد.

ولایتی در رابطه با محوری‌ترین برنامه‌های خود تصریح کرد: در دولتی که تشکیل خواهم داد، بازسازی اقتصاد داخلی و بازسازی روابط خارجی اولویت کاری خواهد بود.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  در رابطه با حضور خود در انتخابات گفت: مهمترین نقطه قوت من تجربه طولانی در سیاست خارجی، ورود و حضور در تمامی صحنه‌های بعد از انقلاب، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل بودن، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی که تمامی اینها مهمترین نقاط قوت من بوده و این حضور مستمر یک تجربه طولانی و مهمی را در بنده ایجاد کرده که می‎توانم ادعا کنم که نسبت به مزایا و مشکلات کنونی آگاهم و در نتیجه حضور خود را در صحنه انتخابات اعلام کردم.

ولایتی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه آخرین باری که مطب بودید چه زمانی بوده؟ اظهار داشت: از ابتدای سال جاری مطب را تعطیل کرده‌ام ولی در بیمارستان حاضر می‌شدم و از امر طبابت هرگز جدا نشده‌ام.

وی همچنین در پاسخ به اینکه بزرگترین جراحی که در دولت بعدی انجام خواهید داد چیست؟ تصریح کرد: جراحی فساد اداری بزرگترین جراحی در دولت یازدهم خواهد بود.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چقدر به پیروزی در انتخابات امیدوار هستید؟ پاسخ داد: زیاد

این کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم ادامه داد: تمام چیزهایی که وعده داده‌ام را اجرا می‌کنم و مطمئنم که همه آحاد ملت به من رأی می‌دهند.

ولایتی در رابطه با برنامه‌های خود در سیاست خارجی نیز اظهار داشت: همکاری و تلاش بسیار جدی برای توسعه روابط با کشورهای دیگر و سازمان های بین المللی بسیار فراتر از آنچه که امروز هست ادامه خواهد یافت.

ولایتی شعار دولت خود را اخلاق محوری و ثبات در مدیریت اعلام کرد و گفت: حل مشکلات فوری مردم مانند گرانی، تورم و بیکاری به دلیل اینکه نیاز روزانه مردم است از مهمترین برنامه های اقتصادی در دولت من خواهد بود و چاره مشکلات اقتصادی ما این است که از توزیع محوری به تولید محوری روی بیاوریم.

وی افزود: به جای اینکه کالا به کشور وارد کنیم و آن را در بین مردم توزیع کنیم کالا را در داخل کشور تولید کرده و به مردم اعتماد کنیم و مطابق اصل 44 تصدی گری دولت را به عهده آنها بگذاریم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان خاطر نشان کرد: اقتصاد تولید محور و واگذاری امر تولید به مردم راهکار اساسی برای بهبود وضعیت کنونی کشور است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار