تدوين "مرزنشينان" به تهيه كنندگي و كارگرداني مصطفي كرمي آغاز شد، اين مستند در هفت قسمت 25 دقيقه‌اي براي پخش از شبكه دو سيما آماده مي‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي  رسانه ملي؛  تهيه كننده "مرزنشينان" با اشاره به پايان تصوير برداري اين مستند گفت: اكنون تدوين اين اثر توسط ميثم رازباني ، عرفان نوايي و حسين اصغريان در حال انجام است. 
وي با اعلام اين كه همزمان با تدوين كار ساخت موسيقي اين مستند نيز پيگيري مي شود، تصريح كرد: ساخت موسيقي اين مستند را پيمان الياسي بر عهده دارد، اما ميكس و مسترينگ آن به پيمان فاضلي سپرده شده است. 
اين مستند – داستاني، هفت برش از هفت يادمانه متعلق به مرزنشينان مهران است، شهرونداني كه در جريان هشت سال دفاع مقدس زندگي‌شان با فراز و فرود بسياري همراه بوده است. 
تلاش كرديم در اين اثر كه بر اساس خاطرات واقعي مردم مهران ساخته شده است، بخشي از فجايعي كه در زمان هشت سال دفاع مقدس بر مردم مظلوم مهران رفته است را به تصوير بكشيم. 
اين مستند با شروع جنگ تحميلي و تجاوز رژيم بعث صدام، آغاز شده و با خبر خوش آزادسازي شهر مهران توسط رزمندگان و مردم غيور اين شهر مرزي به پايان مي رسد.
لوكيشن اين مستند در روستاي "چنگوله "شهر مهران قرار دارد و در ساخت آن از گويش بومي، لباس هاي محلي و موسيقي محلي اين مردم استفاده شده است./ص
برچسب ها: تدوین ، کرمی ، مستند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار