نائب رئیس بانوان سبک کوبه اوزاکا گفت: امسال هم مانند سال گذشته با تیم های علمدار کربلا و کوبه اوزاکا در 2 لیگ شرکت می کنیم.

فاطمه مسطوره بک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: امسال نیز همانند سال گذشته در لیگ های فدراسیون کاراته با عنوان تیم علمدار کربلا و تیم کوبه اوزاکا شرکت می کنیم و تیم کوبه اوزاکا متشکل از کاراته کاهای سبک کوبه اوزاکا از سراسر کشور است. در قالب یک تیم با نام سبک وارد عرصه رقابت می شود.

نائب رئیس بانوان سبک کوبه اوزاکا افزود: متأسفانه هنوز برنامه های لیگ بدست ما نرسیده تا تیم را تشکیل دهیم ولی آنچه مسلم است قبل از ماه مبارک رمضان تکلیف تیمهای شرکت کننده در لیگ را روشن می کنیم.

وی در ادامه به حضور تیم بانوان کوبه اوزاکا در مسابقات فیلیپین اشاره کرد و گفت: رقابتهای بین المللی کوبه اوزاکا امسال مردادماه در کشور فیلیپین برگزار می شود و یکی از مهمترین مسابقات این سبک است و ما نیز برای اعزام یک تیم خوب و قدرتمند،‌ مسابقات انتخابی این سبک را در مدت 2 هفته ی آینده برگزار می کنیم تا همانند سالهای گذشته پیروز میدان باشیم.

مسطوره بک همچنین ادامه داد: سالهاست که ما در مسابقات آسیایی و جهانی این سبک شرکت می کنیم و خوشبختانه توانسته ایم 3 سال پیاپی مقام اول جهان و 2 سال هم در آسیا مقام نخست این سبک را به نام کشورمان ثبت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: 10 بانوی کاراته کای این سبک راهی فیلیپین می شوند. در بخشهای کاتا و کومیته به مصاف حریفان خود می روند و امیدواریم امسال نیز همچون سالهای گذشته پیروز میدان باشیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار