ويژه برنامه‌هاي انتخاباتي راديو معارف، با هدف ارائه معيار و شاخص براي انتخاب اصلح و حضور حداكثري مردم اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ همزمان با آغاز يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اين راديو هم همانند ساير رسانه هاي ديگربه پخش برنامه هاي انتخاباتي همت گماشت. 
راديو معارف در اين ايام برنامه‌هايي در حوزه انتخابات تقديم شنوندگان مي كند كه از جمله آنها مي‌توان به برنامه «حماسه» با موضوع شعار سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي » اشاره كرد. 
همچنين، برنامه «معيار» قصد دارد در چند برنامه به بررسي معيارهاي شناخت نامزد اصلح، مطالبات امام راحل، مقام معظم رهبري و ملت شريف ايران از رئيس جمهور ايران اسلامي بپردازد. 
با توجه به آثار ملي و بين المللي حضور حداكثري مردم در انتخابات برنامه زنده «روي موج انتخاب» برنامه اي است كه در اين راستا ساخته شده و تقديم شنوندگان راديو خواهد شد تا با حضوري حداكثري، حماسه‌اي ديگر در تاريخ ايران اسلامي بسازند. 
از آنجا كه  يكي از وظايف راديو معارف  معرفي نامزدها و آگاهي بخشي مردم از برنامه‌هايشان است طبق مصوبات ستاد انتخاباتي رسانه ملي، راديو معارف در  برنامه «چهره به  چهره» ميزبان نامزدهاي رياست جمهوري است  كه در آن نامزدها ضمن گفتگو و پاسخ به سوالاتي در حوزه  دين و فرهنگ كشور،  برنامه‌هاي اجرايي در اين حوزه را به اطلاع ملت ايران خواهند رساند. 
 همچنين برنامه «حماسه حضور»، برنامه اي است كه در جهت دعوت مردم براي مشاركت حداكثري در انتخابات  ساخته شده است،  اين برنامه كه در روز انتخابات به طور زنده از آنتن راديو معارف پخش مي‌شود به پوشش آخرين اخبار مربوط به انتخابات مي پردازد.   
برنامه "زمزم احكام" كه با هدف پاسخگويي به سوالات شنوندگان پيرامون مسايل شرعي و فقهي ساخته شده در اين ايام پاسخگوي سئوالات شنوندگان با محور انتخابات و مسائل مطرح شده در اين حوزه خواهد بود.
 از ديگر برنامه هايي كه در اين ايام با محوريت موضوع انتخابات بر روي آنتن خواهد رفت  برنامه‌هاي "كلام امام" و "حديث آفتاب" است كه  اختصاص دارد به بيانات حضرت امام رحمت الله عليه، پيرامون انتخابات رياست جمهوري اين برنامه به تناسب مراحل مختلف انتخابات مانند بررسي صلاحيت‌ها، تبليغات و غيره به سمع شنوندگان فهيم راديو معارف خواهد رسيد. 
 برنامه "پيام ولايت"  با محتواي گلچين بيانات مقام معظم رهبري مدظله العالي نيز از جمله برنامه‌هاي انتخاباتي راديو معارف است اين برنامه در ايام انتخابات، دربرگيرنده سخنان ايشان  پيرامون انتخابات رياست جمهوري به تناسب مراحل مختلف انتخابات خواهد بود كه فصل الخطاب ملت و مسئولين انقلاب اسلامي است.  
از جمله برنامه هاي ديگري كه در اين ايام به بر روي آنتن مي رود  برنامه "گفت وشنود"  است كه اختصاص دارد به گفتگو با مسئولان ستاد انتخابات كشور، بيان آخرين اخبار و رويدادهاي انتخاباتي كشور از زبان مسئولين برگزار كننده. 
همچنين برنامه "ديدگاه" نيز با پخش همايش‌هاي مرتبط در اين ايام در برگيرنده مباحث مهم انتخاباتي از ديد صاحب‌نظران اين حوزه خواهد بود. 
برنامه "ارمغان" در اين ايام با موضوع مشاركت در تعيين سرنوشت  از منظر دين به موضوع انتخابات و خلق حماسه سياسي، مي پردازد.
در بخش‌هاي خبري ساعت 11 و 21 پوشش خبري فعاليت‌هاي ستاد انتخابات واخبار مربوطه به اطلاع شنوندگان فرهيخته راديو معارف خواهد رسيد. 
گفتني است مخاطبان راديو معارف مي‌توانند براي دريافت اخبار و برنامه‌هاي راديو معارف در مورد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، به بخش ويژه انتخابات رياست جمهوري در سايت راديو معارف با عنوان "همگام با يازدهمين انتخاب" مراجعه كنند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.