استاندار قم، گفت: بايد با برنامه ريزي مناسب و استفاده مطلوب از ظرفيت ها و پتانسيلهاي موجود به دنبال ارائه بهترين خدمت به مردم باشيم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، كرم رضا پيريايي پس از بازديد از مراحل اجرايي انتخابات و در جمع مسولان و كاركنان فرمانداري قم طي سخناني از ارتقاء چشمگير سطح فعاليت هاي مختلف به ويژه امر انتخابات در فرمانداري ابراز رضايت كرد و گفت: بايد با برنامه ريزي مناسب و استفاده مطلوب از ظرفيت ها و پتانسيلهاي موجود به دنبال ارائه بهترين خدمت به مردم باشيم.
وي با تاكيد بر ضرورت داشتن انگيزه و نيت الهي در انجام كارها، آموزه هاي ديني و معنوي را پشتوانه غني براي مديران و كاركنان ادارات و مجموعه هاي اداري عنوان و خاطرنشان كرد: با الهي كردن انگيزه ها بايد تلاش كرد تا خالصانه ترين و ماندگارترين خدمت را از خود به يادگار گذاشت.
استاندار قم ضمن قدرداني از زحمات فرماندار و ديگر مسولان و دست اندركاران امور اجرايي انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارم شوراهاي اسلامي در قم، ابراز اميدواري كرد كه در سايه تلاش شبانه روزي مجريان انتخابات و حضور پرشور و شعور مردم در پاي صندوق هاي راي در 24 خرداد ماه، شاهد خلق حماسه بزرگ و ماندگار ديگري براي ملت بزرگ ايران اسلامي و مردم بصير و هميشه در صحنه قم باشيم.
در اين نشست، فرماندار ورئيس هيات اجرايي انتخابات شهرستان قم گزارشي از روند برگزاري انتخابات ارائه و از حمايت ها و نگاه ويژه مديريت عالي استان به ارتقاء جايگاه فرمانداري تقدير كرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.