با ورود به سال 2013، سایز صفحه نمایش اسمارت فون های اندرویدی به 5 اینچ رسیدند، به طوری که کمپانی های بزرگ مانند سونی و سامسونگ پرچم داران جدید خود را با سایز صفحه نمایش 5 اینچ روانه ی بازار کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، اما HTC برای پرچم دار جدیدش صفحه نمایش 4.7 اینچی را انتخاب نمود که شاید برای بسیاری از کاربران راضی کننده نبود.


HTC One یکی از بهترین تلفن های هوشمند تولید شده در میان اسمارت فون های اندرویدی می باشد، محصولی که به تازگی توانسته در مدت کوتاه پس از عرضه تا 5 میلیون عدد فروش رود، اما اگر شما جزو آن دسته از کاربرانی هستید که ترجیح می دهد از یک اسمارت فون 5 اینچی و یا بزرگتر استفاده کنید، گویا HTC  قصد دارد این خواسته ی شما را تا چند وقت دیگر جامه ی عمل بپوشاند.


بر اساس اخبار رسیده کمپانی تایوانی HTC قصد دارد، نسخه بزرگتر از HTC One را تولید کند، محصولی که احتمالا در از یک صفحه نمایش 5 اینچی و یا بزرگتر استفاده خواهد شد، بنابر گزارشات Pocket-Lint و برخی از منابع نزدیک به HTC،تا به حال سایز جدید صفحه نمایش این اسمارت فون به صورت دقیق مشخص نشده است، اما احتمالا بین 5 الی 6 اینچ خواهد بود و البته بقیه ی مشخصات مثل پردازنده ها، ساختار نرم افزاری و دوربین همانند نسخه ی اصلی می باشد.

قبلا هم اخباری راجه به HTC M4 نسخه کوچک شده one  منتشر شد که البته در M4 برای کاهش قیمت از نظر سخت افزاری تغییراتی نسبت به نسخه اصلی در آن ایجاد شده بود.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار