مدیر عامل برج میلاد گفت: نمایشگاه بر آستان آفتاب از عصر امروز تا 15 خرداد ماه در برج میلاد تهران برپاست که در مراسم سالگرد ارتحال 500 مهمان خارجی از نمایشگاه بازدید می کنند.

هوشیار پارسیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: به مناسبت بیست و چهارمین ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در ششمین برج بلند مخابراتی دنیا نمایشگاه بر آستان آفتاب برگزار می شود.
وی ادامه داد: قرار است در این نمایشگاه اسناد مبارزاتی امام خمینی‌(ره)، تابلوهای خوشنویسی بنیانگذار انقلاب اسلامی پژوهشهای انجام شده درباره حضرت امام خمینی به نمایش گذاشته شود.
وی به برگزاری کارگاه هنری اشاره کرد و اظهار داشت: کارگاه آثار هنری با حضور 70 طلبه هنرمند برگزار می شود که هر کدام از آنها در آثار هنری همچون نگار گری ، خوشنویسی، آثار حجمی خلق اثر کرده و در ایام سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره)  آثاری را مرتبط با شخصیت معمار کبیر انقلاب اسلامی خلق می کند.
هوشیار پارسیان خاطر نشان کرد: قرار است کنسرتی از اشعار حماسی و اشعار امام خمینی (ره) نهم خرداد ماه با صدای علیرضا قربانی در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شود ضمن آنکه 500 مهمان خارجی حرکت کننده درمراسم سالگرد ارتحال همزمان از برج میلاد تهران و نمایشگاه برآستان آفتاب بازدید می کنند./ل
برچسب ها: نمایشگاه ، آستان ، آفتاب ، برج ، میلاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار