وزیر ورزش و جوانان امروز در تمرینات تیم ملی والیبال بزرگسالان حضور پیدا کرد و با بازیکنان به گفتگو پرداخت.

محمد عباسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: امروز در تمرین تیم ملی والیبال حضور پیدا کردم تا باعث بالارفتن روحیه و انگیزه بازیکنان شوم. ما بازیکنان قدرتمندی در تیم ملی کشورمان حضور داردند که در شرایط بسیار خوبی به سر می برند. تمام تلاش کادرفنی و بازیکنان برای هرچه بهتر آماده شدن برای مسابقات لیگ جهانی است که باید آنها پرچم دار کشورمان در این مسابقات باشند.
 
وی ادامه داد: تیم ملی والیبال کشورمان به طور حتم در مسابقات لیگ جهانی موفقیت چشم گیری را به دست خواهد آورد.
 
وزیر ورزش در خصوص 18 تیمی شدین لیگ برتر فوتبال گفت: دیروز جلسه ای با مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیران لیگ برتری در وزارت ورزش برگزار کردیم که اکثر مدیران باشگاهها معتقد بودند که باید لیگ برتر 18 تیمی باقی بماند چون مردم فوتبال دوست کشورمان به 18 تیمی ماندن لیگ علاقه دارند.
 
وی درمورد احسان حدادی تاکید کرد: احسان حدادی ورزشکار مدال آور ما در المپیک لندن متعلق به کشور عزیزمان است و سعی خواهیم کرد به زودی مشکلات این ورزشکار را حل کنیم چون هرچقدر به این نخبگان ورزش توجه شود بازهم کم است.
 
عباسی در مورد تغییر و تحول در باشگاه استقلال تهران گفت: صحبت هایی در مورد تغییر و تحول در باشگاه استقلال می شود که اصلا این حرف ها از سوی من مطرح نشده است و فقط رسانه ها بیشتر به این مسائل حاشیه ای علاقه دارند./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار