موسی سنچولی به عنوان دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر سیسان و بلوچستان منصوب شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، صبح امروز در مراسم معارفه دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر مسئولیت سنگینی بر عهده دارد.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی افزود: وظیفه ستاد اجرایی کردن کارها نیست بلکه همه ارگان‌ها و ادارات را باید بتوانند به عنوان بازوان اجرایی به کار ببندد.

وی عنوان کرد: اگر دو فریضه نماز و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه برپا شود،  دیگر فرائض نیز برپا می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این ادامه این مراسم اظهار داشت: حضرت زینب(س) از نادر افراد جهان اسلام است که در موضوع امر به معروف و نهی از منکر مشارکت داشت.

حاتم نارویی ادامه داد: حضرت زینب (س) در آن روزگاران سخت توانست به شایستگی امر به معروف و نهی از منکر را احیا کند.

این مسئول با بیان اینکه به تنهایی نمی‌شود امر به معروف و نهی از منکر را نهادینه کرد گفت: تمامی ادارات و دستگاه‌ها باید همکاری کرده نسبت به تبیین آن تلاش کنند.

نارویی امنیت سیستان و بلوچستان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برگزاری همایش‌های ‌ملی و حضور مسئولان و چهره‌های شاخص کشور در این منطقه، نشان از حاکم بودن آرامش و آسایش در سیستان و بلوچستان است.

در ادامه این مراسم از خانواده سردار شهید لکزایی دبیر سابق ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان قدردانی شد.
برچسب ها: انتصاب ، ستاد ، ادارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.