دبیر ستاد ثبت نام کشور از تغییر زمان ثبت نام دانش آموزان از 15 خرداد ماه به 5 خرداد ماه خبر داد.

مستقيم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به اصلاحیه دستور العمل ثبت نام ، زمان ثبت نام دانش آموزان که 16 خرداد ماه اعلام شده بود از 5 خرداد ماه آغاز و تا 15 تیر ماه ادامه خواهد داشت همچنین با توجه به برگزاری آزمون مدارس غیر دولتی و سمپادها و اعلام نتایج این آزمون ها به ترتیب استان ها از اول خرداد ماه تا 7 خرداد ماه، زمان ثبت نام این مدارس از 7 خرداد ماه تا 13 خرداد ماه خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: با شروع ثبت نام دانش آموزان از امروز کلیه پایگاه های سنجش سلامت دانش آموزان پایه اول ابتدایی نیز از 5 خرداد ماه فعال خواهد بود.

وی در ادامه اظهار داشت:برای ثبت نام دانش آموزان مقطع سال اول ابتدایی، اول راهنمایی و اول دبیرستان حضور اولیا الزامی است و یا از طریق سایت ثبت نام انجام می شود اما مابقی پایه های میانی چه دوره ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان نیازی به حضور اولیا در مدارس نیست و ثبت نام از طریق مدیر مدرسه انجام خواهد شد.

مستقیم خاطر نشان کرد: ثبت نام دانش آموزان از 5 خرداد ماه تا 15 تیر ماه ادامه خواهد داشت و 800 نفر از کارشناسان و مسئولان در سراسر کشور به عنوان دبیر ستاد ثبت نام ناظر بر این فعالیت هستند./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار