مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد از تکمیل نهایی سازه پل طبیعت به عنوان بزرگترین پل غیر خودرویی کشور خبر داد .

  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  حجت اله ملاصالحی با اشاره به آخرین مراحل تکمیل سازه پل طبیعت در بخش های نصب سازه های فولادی وبتن ریزی خاطر نشان کرد: این پل به زودی برای عبور عموم مردم آماده می شود.
 
وی وزن کلی سازه پل طبیعت را دو هزار تن اعلام و تصریح کرد: برای ساخت این پل که از شاخص ترین پل های کشور از نظر طراحی ، اجرا و کارکرد است،14 هزار قطعه فولادی در ابعاد مختلف در ارتفاع 40 متری زمین برشکاری،مونتاژ و نصب شده است.
 
مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد خاطرنشان کرد: با احداث پل طبیعت بوستان های طالقانی در شرق و آب و آتش و بنادر در غرب اراضی عباس آباد به هم متصل شده و در واقع پهنه های فرهنگی و گردشگری این مجموعه به هم می رسند.
 
به گفته ملاصالحی با احداث این پل که 7هزار متر مربع مساحت دارد و شهرتهران صاحب نماد جدیدی می شود که مفاهیم کاربردی پل های شهری ، گردشگری شهری و و همزیستی با محیط زیست پیرامون را متحول خواهد کرد.
 
 وی مدت زمان احداث سازه پل را کمتر از دوسال عنوان کرد و افزود : باتوجه به شاخص های فنی پروژه ، مسائل بین المللی و همچنین پیچیدگی های طرح و معارضین ترافیکی و تأسیساتی، فعالیت های عمرانی با دشواری های زیادی روبرو بود که در نهایت با تلاش و همت متخصصان ایرانی و توان بومی این دشواری ها برطرف شده است.
 
مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد افزود : برای احداث این پل سه طبقه بیش از 102 کیلومتر جوشکاری در سخت ترین شرایط جوی و محیطی و در کل 6200 مترمکعب بتن ریزی انجام شده که با در نظر گرفتن نوع سازه و کارکرد آن در سطح کشور کم نظیر است./ل
برچسب ها: سازه ، پل ، طبیعت ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار