رئيس دانشگاه صنعتي شريف گفت: دشمن در برنامه‌‌ها و هجمه‌هاي تبليغاتي عليه ايران، خواهان استحاله نظام از درون است و در انتخابات رياست‌جمهوري خواستار روي کار آمدن کساني است که با اعتقادات و اهداف آنها سازگاري داشته باشد.

رضا روستاآزاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره تبليغات رسانه‌اي دشمن عليه جمهوري اسلامي ايران در آستانه انتخابات رياست‌جمهوري، اظهار داشت: هنجار و شاکله‌ي جهان استکبار براساس حق و عدالت نيست، بلکه برپايه عدم اطلاع مردم استوار است و از اين طريق در صدد ضربه زدن به نظام هستند.

وي افزود: انقلاب ايران از 35 سال پيش با ايجاد موج بيداري اسلامي و اطلاع رساني و آگاهي نسبت به ظلم‌هاي وارد شده از سوي سران استکبار در دنيا، مردم را متوجه بسياري از مسائل نموده، لذا غرب با به راه انداختن ظلم و بي‌عدالتي در جهان، براي ادامه حيات خود به هر کاري عليه جمهوري اسلامي ايران متوسل مي‌شود.

روستاآزاد ادامه داد: دشمن در برنامه‌ها و هجمه‌هاي تبليغاتي عليه ايران، خواهان استحاله نظام از درون است و در انتخابات رياست‌جمهوري خواستار روي کار آمدن کساني است که با اعتقادات و اهداف آنها سازگاري داشته باشد.

رئيس دانشگاه صنعتي شريف بيان داشت: حمايت رسانه‌هاي غربي از برخي کانديداها براي رياست قوه مجريه به خاطر سازش و يا عدم مقابله آن کانديدا با برنامه‌ها و اهداف غرب بوده است.

وي نقش جنبش دانشجويي را در خنثي‌سازي اهداف دشمن عليه ايران اينگونه عنوان و تصريح کرد: سران جنگ نرم بايد با شناسايي حرکات دشمن درصدد اطلاع‌رساني و افشاگري اهداف آنها در جامعه باشند.

روستاآزاد درباره اهميت انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم خاطرنشان کرد: احساس ترس و وحشت غرب از به راه افتادن موج بيداري اسلامي در سراسر جهان که سرچشمه آن از جمهوري اسلامي ايران است، باعث شده که به تبليغات عليه کشور در انتخابات آتي دامن بزنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار