رئيس کميسيون حقوقي قضايي مجلس گفت: کانديداها بايد در مناظره‌هاي تلویزیونی، احترام يکديگر را رعايت کرده و در صورت مشاهده ضعف در برنامه رقباي خود، با نقدي شايسته‌ اجازه دهند تا وي به بيان ديدگاه‌هاي خود بپردازد.

"اللهيار ملکشاهي" نماينده مردم خرم‌آباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاري برنامه‌ها و مناظرهاي انتخاباتي در رسانه ملي، گفت: نامزدهاي انتخاباتي در درجه اول بايد توصيه‌هاي‌ بنيان‌گذار انقلاب اسلامي (ره) و رهبر معظم انقلاب را سر لوحه برنامه‌هاي خود قرار دهند.

وي در ادامه با تاکيد بر اينکه در اين دوره از انتخابات توجه بيش از پيش مردم به برنامه‌هاي تبليغاتي نامزدها است، افزود: کانديداهاي انتخاباتي ضمن رعايت اخلاق‌مداري، توانمندي‌ها و برنامه‌هاي مدون خود را به مردم کشورمان ارائه کرده و خود را به مردم اثبات کرده و از تخريب يکديگر بپرهيزند تا صحنه انتخابات پيش‌رو، پرشور تر از هميشه برگزار شود.

رييس کميسيون حقوقي قضايي خانه ملت در پايان خاطر نشان کرد: کانديداها بايد در مناظره‌هاي تلویزیونی، احترام يکديگر را رعايت کرده و در صورت مشاهده ضعف در برنامه رقباي خود، با نقدي شايسته‌ اجازه دهند تا وي به بيان ديدگاه‌هاي خود بپردازد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار