ملی پوش وزنه برداری نوجوانان گفت: پس از قهرمان شدنم در مسابقات جهانی از سوی شهردار خوزستان ، یک زمین 100 متری با مجوز تجاری هدیه گرفتم.

علیرضا دهقان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی جهان توانستم در دسته 85 کیلو گرم با کسب رکورد 146 کیلو گرم در یک ضرب و 173 کیلو گرم در دو ضرب و مجموع 319 کیلو گرم  سه نشان طلا جهان را بدست آورم.

وی خاطر نشان کرد: در دسته 85 کیلو گرم حرکت یک ضرب، پس از 5 سال به میزان 2 کیلو رکورد مجموع ایران را که در اختیار سعید محمد پور ملی پوش المپیکی بود را به میزان 3 کیلو گرم ارتقا بخشم و رکورد یک ضرب را به نام خود ثبت کردم.

 ملی پوش وزنه برداری نوجوانان تاکید کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور قطر که برگزار می شود می خواهم رکورد دو ضرب را بزنم و بتوانم این رکورد را به افتخارات خود بيافزايم.

وی گفت: حریف اصلیم وزنه برداری چینی می باشد که در این رقابتها هم حضور دارد همین رقیبم در مسابقات جهانی توانستم با اختلاف یک کیلو رکورد یک ضرب را از دستان این حریف چینی در آورم.

وزنه بردار نوجوان دسته 85 کیلو گرم در خصوص تمرینات تغذیه اش گفت: در یک وعده روزانه صبح و عصر تمریناتمان،  حدود 16 هزار کیلو گرم وزنه را جا به جا می کنم و از لحاظ تغذیه هم روزانه 7 وعده غذا می خورم چون باوجود تمرینات سنگین باید با وعده غذاهای زیاد این انرژی های از دست را تامین کنیم و تا بتوانیم به تمرینات خود ادامه دهیم./آق


برچسب ها: یک ، زمین ، متری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار