مسعود سلیمانی گفت: پس از افتخارات رشته اسکواش در فدراسیون جهانی و آسیایی در این زمان فقط کمبود مدال از سوی اسکواش بازان دیده می شود.

رئیس فدراسیون اسکواش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پس از افتخارات مدیریتی و با تدابیر و هم اندیشی مسئولان توانستیم این فدراسیون را به جایگاه اولیه خود برسانیم که باید این تحولات خیلی قبل تر در سال های دور اتفاق می افتاد.

 وی افزود: در تمام اجلاس های مختلف جهانی، اسم کشور ایران در رشته اسکواش به چشم می خورد و مورد تقدیر قرار گرفتیم و این اتفاق باعث شد اسکواش در لیست برترینهای این رشته در جهان قرار گیرد.

مسعود سلیمانی خاطر نشان کرد:پس از این موفقیت ها ، حالا به دنبال مدال های خوش رنگ توسط ملی پوشان هستیم تا بتوانیم هیچ جای خالی را در این رشته به جا نگذاریم.

وی در خصوص اردوهای تیم ملی بانوان و آقایان افزود: اردوها به صورت نیمه متمرکز توسط مربیان علیرضا سنایی و فاطمه سادات حیدری در حال پیگیری می باشد و اردو نشین ها در تاریخ 24 خرداد وارد اردو می شوند تا خود را برای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا آماده کنند.

مسعود سلیمانی تاکید کرد: این مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که به میزبانی کشور اردن است شاید همان سکوی پرتاب برای کشورمان باشد و  بتوانیم اولین مدال خوش رنگ طلا را بگیرم توقعاتمان به زودی فراهم شود.

رئیس فدراسیون اسکواش در پایان افزود: پس از به وجود آمدن مسائل اخلاقی از سوی بازیکن خاطی، خواستار آن شدیم که دیگر هیچ گونه ورودی به این فدراسیون نداشته باشد و فقط در زمینه های مربیگری و پرورش بازیکنان در رشته اسکواش همکاري کنند./آق
برچسب ها: سلیمانی ، اسکواش ، کلکسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار