مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) استان اردبیل از افزایش 30 درصدی اعتبارات و تسهیلات خوداشتغالی متقاضیان برای ایجاد فرصت‌های کسب و کار مناسب خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / صادق آخوندزاده مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) استان اردبیل در مراسم گشایش شعبات الکترونیکی صندوق در مشگین‌شهر اظهار داشت: صندوق مهر امام رضا (ع) با هدف ایجاد فرصت‌های اشتغال در حوزه خوداشتغالی، مشاغل خانگی و حمایت از کارآفرینان تسهیلات مناسب با درصد پایین پرداخت کرده و یا با همکاری سایر بانک‌ها متقاضیان واجد شرایط را برای دریافت این تسهیلات معرفی می‌کند.

وی تصریح کرد: صندوق مهر امام رضا (ع) در چند سال اخیر با فعالیت خود توانسته است اطمینان و اعتماد کافی را برای جذب مشتریان بیشتر فراهم آورد تا با ایجاد فرصت‌های اشتغال زمینه رشد و تعالی اقتصادی و تحول حقیقی را در جامعه فراهم بیاورد.

آخوندزاده با بیان اینکه در شش سال اخیر بیش از 10 هزار فقره تسهیلات برای متقاضیان پرداخت شده است، خاطرنشان کرد:‌ ارزش ریالی تسهیلات پرداخت شده به این متقاضیان حدود 641 میلیارد ریال بوده ‌است که با سهل‌ترین شرایط این وام‌ها پرداخت شده است./ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.