از جمله رويداد هاي اخير فلسطين مي توان به تخريب مزارع زيتون فلسطينيان توسط شهرک نشينان صهيونيست و مجروح شدن يک نوجوان فلسطيني در نزديکي رام الله در جريان تيراندازي نظاميان صهيونيست اشاره کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري معا، يک مقام تشکيلات خودگردان فلسطين روز گذشته از اقدام وحشيانه شهرک نشينان صهيونيست در تخريب صدها درخت زيتون در ناحيه "نابلس" با استفاده از مواد شيميايي و سمي خبر داد. "غسان دغلس" از ناظران فعاليت هاي شهرک نشينان صهيونيست در شمال کرانه باختري با اعلام اين خبر به خبرگزاري "معا" افزوده است که شهرک نشينان صهيونيست از مواد سمي اي براي نابودي مزارع فلسطينيان استفاده مي کنند که بسياري از آنها کشنده هستند. وزارت کشاورزي تشکيلات خودگردان فلسطين نيز اظهار داشته که طي آزمايش نمونه اي از اين مواد متوجه وجود مواد شيميايي در آنها شده اما جزئيات بيشتري را در اين باره منتشر نکرده است. 

همچنين در رويدادي ديگر روز گذشته خانواده يک نوجوان فلسطيني از زخمي شدن وي در روز سه شنبه هفته گذشته در جريان تيراندازي نظاميان صهيونيست خبر دادند. "عطا صباح" 13 ساله در حاليکه در حال قدم زدن با دوستا دانش آموزش در اردوگاه پناهندگان فلسطيني در نزديکي رام الله بوده از سوي نظاميان صهيونيست مورد هدف تيراندازي قرار گرفته است و از ناحيه پشت بشدت زخمي شده است. خانواده اين نوجوان فلسطيني اظهار داشته اند که از طريق وکيل خود از رژيم صهيونيستي شکايت کرده اند. عموي وي نيز اظهار داشته که علاوه بر جراحت از ناحيه پشت، پانکراس و شش هاي اين نوجوان فلسطيني نيز به شدت آسيب ديده اند. 
برچسب ها: فلسطین ، رژیم ، صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار