مربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: ‌پیروزی و شکست در بازی‌های مقدماتی هیچ تاثیر مثبت و منفی بر روی تیم‌ها ندارد و هر بازی یک اتفاق مثبت است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، سیموئز در این باره گفت: امروز روز اول اردو است و می‌خواهیم با آمادگی کامل به مصاف قطر برویم.

وی در مورد اینکه آیا شناخت کامل از قطر دارد یا نه، گفت: قطر تعدادی بازیکن جدید آورده است، این تیم مدت طولانی در اردو بوده و کی‌روش هم بازی قطر را دیروز از نزدیک دیده است. ما باید بررسی دقیق‌تری در مورد این تیم انجام دهیم.

سیموئز در مورد اینکه کی‌روش خونسردی خود را برای بازی با قطر دارد یا نه، گفت: کی‌روش کاملا خونسرد است و تمام تمرکزش روی 3 بازی مهم آینده تیم ملی است. او با نظم و انضباط دارد تیم را آماده می‌کند.

مربی تیم ملی در مورد اینکه قطر استاد جنگ‌های روانی و حاشیه در بیرون زمین است، گفت: ما به اتفاقات خارج از زمین کاری نداریم و تمام تمرکزمان بر روی اتفاقات داخل زمین است.

وی در  پایان درباره نتیجه بازی تیم ملی در مقابل عمان هم گفت: این برد و باخت‌ها تاثیر مثبت و منفی بر روی هیچ تیمی نمی‌گذارد هر بازی یک اتفاق کاملا جدید است و ما تمرکزمان بر روی دیدار بر روی قطر است./آق
برچسب ها: سیموئز ، فوتبال ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار