نفرات برتر رقابت‌هاي تنيس روي ميز خردسالان استان شناخته شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، عبدالامير بخشنده، دبير هيات تنيس روي ميز استان اظهاركرد: مرحله دوم اين مسابقات روز گذشته (سوم خردادماه) با حضور 10 تنيسور در اهواز برگزار شد.

وي به نفرات برتر اشاره كرد و گفت: ارشيا عنايت‌زاده از آبادان در مكان نخست ايستاد، رضا نوروزاصل از ماهشهر دوم شد و هيراد نيك‌نام از خرمشهر جايگاه سوم را به خود اختصاص داد.

دبير هيات تنيس روي ميز خوزستان عنوان‌كرد: سطح مسابقات خوب بود ولي انتظارمان اين است كه سطح رقابت‌ها بهتر از اين شود تا تيم قدرتمندي را راهي مسابقات كشوري كنيم.

وي خاطرنشان‌كرد: باتوجه به اين‌كه سال گذشته در رقابت‌هاي كشوري اين رده سني عنوان دومي را به دست آورديم، قصد داريم تيمي را ببنديم كه امسال هم روي سكو باشد.

بخشنده يادآورشد: باتوجه به برنامه‌ريزي‌اي كه فدراسيون داشته، قرار است كه مسابقات كشوري تيرماه در تهران برگزار شود كه به همين منظور برنامه‌ريزي ما اين است كه قبل از اعزام تيم به اين رقابت‌ها، اردويي خوب براي تنيسورها برپا كنيم.

وي بيان‌كرد: مرحله سوم مسابقات استاني نيز حداكثر تا سه هفته ديگر برگزار خواهد شد و باتوجه به اين‌كه بيشتر تنيسورهاي شركت‌كننده از آبادان و خرمشهر هستند، احتمال دارد كه اين مرحله را در آبادان برگزار كنيم تا هم انگيزه‌اي براي نفرات موجود شود و هم اين‌كه به جذب علاقه‌مندان به اين رشته كمك كند./ع


برچسب ها: معرفی ، تنیسور ، خردسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.