یک سامانه بارشی در روی اروپا قراردارد و امواج کوتاه آن طی هفته جاری به تناوب از نیمه شمالی عبور می کند وسبب ناپایداری هوا دراین مناطق می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشورامروز" یک شنبه 5 خرداد ماه 92" بعدازظهر ناپایداری ها در شمال غرب کشور شدت می یابد و فردا وروز سه شنبه علاوه بر شمال غرب در مناطقی از غرب، سواحل دریای خزر و دامنه های جنوبی البرزودامنه های مرکزی زاگرس نیز رگبار و رعدو برق و وزش باد رخ می دهد.

لازم به ذکراست، طی دو روز آینده در شمال سیستان و بلوچستان و امروز و فردا در مناطقی از جنوب غرب کشور وزش باد و گردو خاک دور از انتظار نیست وهمچنین امروز در شمال غرب کشور افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعدو برق پیش بینی می شود و در سایر مناطق کشور جو آرام خواهد بود و طی ساعات آینده در غالب مناطق کشور افزایش نسبی دما پیش بینی می شود .


گفتنی است، یک سامانه بارشی در روی اروپا قراردارد و امواج کوتاه آن طی هفته جاری به تناوب از نیمه شمالی عبور می کند وسبب ناپایداری هوا دراین مناطق می شود.

 وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز ،صاف در ارتفاعات نیمه ابری گاهی وزش باد ودر اواخر وقت افزایش ابر پیش بینی می شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار