تیم ملی والیبال کشورمان آخرین دیدار از مسابقات لیگ جهانی خود را در تهران مقابل آلمان برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : تیم ملی والیبال کشورمان پیش از رویارویی با تیم آلمان در تهران باید در هاوانا به مصاف تیم ملی کوبا برود و سپس به ایران سفر کند.

این امر در حالی است که تیم ملی آلمان بلافاصله پس از برگزاری بازی سوم خود مقابل روسیه، فرانکفورت را ترک و با یک پرواز به تهران می رسد.

با توجه به بعد مسافت طولانی هاوانا به تهران ملی پوشان باید کوبا را به مقصد روسیه ترک کرده و پس از چند ساعت تاخیر به تهران سفر کنند.

درصورتی که پرواز ملی پوشان به تهران این گونه صورت گیرد به طور عملی تیم ملی ایران یک روز دیرتر از آلمان ها وارد کشور خواهد شد و دیگر فرصتی برای تمرین و آماده سازی نخواهد داشت و به طور کلی از امتیاز میزبانی هیچ سودی نمی برد.

سعید درخشنده، مسئول کمیته امور بین الملل فدراسیون والیبال در این  خصوص به خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به آن که بلیط های مربوط به حضور در مسابقات لیگ جهانی از سوی فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) تهیه می شود ما درصدد آن هستیم که بهترین مسیر را انتخاب و برای تهیه بلیط به مسئولان جهانی اعلام کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به آن که زمان بازی ایران و آلمان را ما تغییر دادیم دیگر نمی توانیم در این خصوص اقدام خاصی انجام دهیم و فقط مجبور به انتخاب بهترین خط پروازی هستیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار