شهردار منطقه 10 از صادر شدن 422 گواهی ساختمانی ظرف امسال خبر داد.

فرامرزعظیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اعلام این خبر گفت: ساماندهی بافت های قدیمی و تغییر سیمای شهری یکی از پروژه ها و موضوعات مهم و مورد توجه شهرداری در سال های اخیر بوده که با توجه به بافت فرسوده، جمعیت متراکم و کمبود سرانه های مختلف این موضوع در منطقه بر اساس فرآیند برنامه ریزی و طراحی شهری با جدیت پیشگیری می شود و با بهره گیری ازظرفیت های مردمی و ارائه تسهیلات ویژه برای نوسازی، تا کنوهن اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و هم راستا با نوسازی، تأمین سرانه های مختلف و ایجاد بسترهای لازم برای زندگی مطلوب در دست اجراست.
وی با تشریح اقدامات صورت گرفته برای افزایش ساخت و ساز در منطقه گفت: در 2 ماهه اول سال جاری تعداد 229 پروانه ساختمانی به متراژ 71 هزار و 714 متر مربع معاونت شهرسازی ومعماری صادر شده همچنین ظرف امسال 442 گواهی ساختمان در منطقه صادر شده که نسبت به رقم 366 فقره سال گذشته افزایش محسوس داشته است.
وی در ادامه افزود: 83 فقره از پروانه های صادر تجمیعی دو و چند پلاک بوده است که این موضوع بیانگر مشارکت شهروندان در نوسازی و اقبال عمومی از بسته های تشویقی و تسهیلات بوده است. /ل
برچسب ها: معاونت ، پروانه ، ساختمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار