بهداد سلیمی و قاسم رضایی 2 قهرمان ارزنده المپیک و جهان مشترکا عنوان قهرمان قهرمانان سال 1391 در استان مازندران را از آن خود کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفتمین آیین تجلیل از برترین های ورزش استان مازندران در سال 1391 شب گذشته در سالن پیامبر اعظم (ص) دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور ورزشکاران قهرمان، داوران ، مربیان، پیشکسوتان، روسای ادارات شهرستان ها و روسای هیات های ورزشی مازندران برگزار شد.

در این مراسم از قهرمانان المپیک، پارالمپیک، جهانی، آسیایی، داوران برتر، مربیان برتر، باشگاه برتر، اخلاق مدار برتر، تجلیل شد. علاوه بر سعادت مند مدیرکل ورزش جوانان استان مازندران میهمانان ویژه ای همچون امامعلی حبیبی قهرمان اسبق المپیک و جهان، سید هادی حسینی نماینده مردم در مجلس و مخبر فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، هادی ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار ،واحدی فرماندار ساری شعبان زاده رئیس سازمان اقتصاد و دارایی، بابایی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندارن نیز حضور داشتند.

سعادت مند با اشاره موفقیت های مازندران در مدال آوری و قهرمان پروری گفت: مجموع مدال های جهانی و آسیایی کسب شده توسط ورزشکاران مازندارنی برابر با موفقیت های 16 استان کشور است.

وی افزود: سال 1391 سال بسیار درخشانی در ورزش مازندران بوده و با تداوم این افتخارآفرینی در سال جاری قطعا شاهد رشد و شکوفایی همه جانبه ورزش مازندران در همه سطوح خواهیم بود.

وی از حمایت های وزیر ورزش و جوانان و طاهایی استاندار ورزش دوست و نمایندگان مجلس و همه مسوولانی که به ورزش کمک می کنند تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، سهم مازندران را در افتخار آفرینی برای جمهوری اسلامی ایران بسیار فراتر از سهم اعتبارات و سهم جمعیتی و جغرافیایی مازندران دانست و تصریح کرد: ورزشکاران جوان و غیور مازندرانی در بازی های 2014 اینچئون کره جنوبی نیز سهم بسزایی در موفقیت کاروان جمهوری اسلامی ایران خواهند داشت.

در پایان این مراسم قاسم رضایی و بهداد سلیمی مشترکا به عنوان قهرمان قهرمانان سال 1391 در ورزش مازندارن معرفی شدند.

همچنین از امامعلی حبیبی اولین طلایی تاریخ المپیک ایران در 1956 ملبورن در این مراسم تجلیل ویژه بعمل آمد.

برچسب ها: مازندران ، سلیمی ، رضایی ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار