عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: امیدوارم طی روزهای آینده شاهد این باشیم که بیش از یک کاندیدای اصولگرا در صحنه رقابت‌هاي انتخاباتی باقی نماند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه 4 خرداد ماه) در تذكري شفاهي گفت: تذکر اول بنده به نمایندگان است که طی این روزها و به خصوص در جریان بررسی قانون بودجه در رای‌گیری‌ها مشارکت نمی‌کنند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه این موضوع حق‌الناس است، افزود: متاسفانه با غفلت نمایندگان در رابطه با این مسئله، بخشی از حقوق مردم از بین می‌رود ضمن آنکه در کمیسیون تلفیق نیز شاهد غیبت نمایندگان و عدم مشارکت آنان در رای‌گیری‌ها بودیم، لذا از رئیس مجلس درخواست می‌کنم با تصحیح آیین‌نامه مجلس، سازوکار و تدبیر اجرایی برای این معضل بينديشد.
 
عضو کمیسیون اجتماعی در ادامه خطاب به وزیر کشور اظهار داشت: تذکر بعدی بنده به وزیر کشور در خصوص بی‌انضباطی در تردد موتورسیکلت سواران در خیابان‌ها و عدم اراده عوامل راهور در حل این مشکل است كه امنیت و آسایش روانی مردم را به مخاطره انداخته است.  
 
رحماندوست در ادامه گفت: درخواست بنده از کاندیداهای اصولگرا این است که طی روزهای آتی شاهد این باشیم که بیش از یک کاندیدای اصولگرا در صحنه رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری باقی نماند.  
 
وی در خاتمه اظهار داشت: امیدواریم روزهای پایانی عمر دولت به گونه‌ای تمام شود که موانع توجه به عفت و حجاب که در این دوره مورد توجه قرار نگرفته بود از سر راه برداشته و در خیابان‌ها شاهد فرهنگ اسلامی باشیم.  
انتهای پیام/  
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار