پس از اعلام نتيجه بررسي صلاحيت کانديداهاي انتخابات رياست‌جمهوري، بسيج دانشجويي دانشگاه الزهرا(س) در حمايت از شوراي نگهبان، بيانيه‌اي را منتشر کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسيج دانشجويي دانشگاه الزهرا(س) در حمايت از شوراي نگهبان بعد از اعلام صلاحيت کانديداهاي انتخابات رياست‌جمهوري  بيانيه‌اي را منتشر کرد.


متن بيانيه بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات مظهر آگاهی و حضور موثر مردم در سیاست و حکومت است.

نظام جمهوری اسلامی از ابتدای شکل‌گیری تا کنون  تقریباً هر 14 ماه یک انتخابات برگزار نموده است و دشمنان ملت ایران که از اسلام و جمهوری اسلامی سیلی محکمی خورده بوده‌اند به هر نحو ممکن سعی بر غلبه و سیطره‌ی مجدد خود بر ایران اسلامی دارند. آنچه که مانع این سیطره می‌شود اسلامیت نظام و مردمی بودن آن می‌باشد.

شورای محترم نگهبان پاسدار اسلامیت و قانون‌مندی همه‌ی امور کشور و مشارکت گسترده‌ی مردم در تصمیم‌گیر‌ي‌ها که نماد انتخابات می‌باشد مظهر مردمی بودن آن است. تلاش دشمنان برای تخریب شورای نگهبان بدین سبب است که اقدامات این شورا مانع نفوذ و سلطه مجدد استکبار بر این کشور مظلوم می‌شود و دیگر اینکه با تبلیغات رسانه‌ای سعی دارند تا عملکرد این نهاد را در نزد مردم نا صواب و به تدریج آن را کم اثر و همچنین مردم را مأیوس کنند، و از حضور گسترده شان در روز 24 خرداد و از خلق حماسه‌ی سیاسی باز دارند. 

به تعبیر امام (رضوان الله) تعریف و تحسین دشمن از ما نشانه‌ی اشتباه و انحراف ماست و بالعکس نشانه‌ی درست کاری است. امروز که رسانه‌های استعماری و رؤسای دولت‌های استکباری از عملکرد شورای محترم نگهبان خشمگین شده و فریادهاشان بلند شده است بدرستی عمل این شورای محترم پی برده و به آنهایی که شورای محترم نگهبان صلاحیتشان را برای تصدی پست ریاست‌جمهوری محرز ندانسته یاد آور می‌شویم به خود یا با خود بیاندیشند؛ چه شده است که دشمنان درجه یک اسلام عزیز و مکتب اهل بیت از شما دفاع می‌کنند؟!

در پایان ما بسیجیان دانشگاه الزهرا (س)ضمن اعلام حمایت از اقدام قانونی شورای محترم نگهبان و تشکر از زحمات فراوان و فشرده‌ی آن عزیزان در بررسی صلاحیت داوطلبان محترم اعلام می‌کنیم:

1.به پیروی از امام و رهبر عزیزمان و پاسداری از خون شهدا در روز 24 خرداد با شکوه‌تر از گذشته برای خلق حماسه سیاسی حاضر خواهیم شد.

2.از همه گروه‌های سیاسی قانونی و طرفداران آن انتظار داریم با توجه به تکثر سلایق سیاسی در میان نامزدها سعی و تلاش خود را برای انتخاباتی با شکوه مبذول نمایند.

3.درخواست نامزدهای رد صلاحیت شده و طرفداران آنها برای استفاده از جایگاه و اختیارات رهبری نادرست بوده زیرا استفاده از حکم حکومتی رهبری به رویه تبدیل خواهد شد، هم جایگاه رفیع رهبری معظم انقلاب و هم اختیارات قانونی شورای محترم  نگهبان را مخدوش خواهد کرد.

والسلام علیکم

بسیج دانشجویی دانشگاه الزهراء

انتهاي پيام/
برچسب ها: بیانیه ، الزهرا ، نگهبان ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار