مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ضمن اعلام زمان مسابقه تیم فوتبال این باشگاه در مرحله پلی آف لیگ برتر فوتبال از تاریخ های تعیین شده اظهار نارضایتی کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،خسرو ابراهیمی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن پس از جلسه روز شنبه مدیران باشگاه‌ها با وزیر ورزش و جوانان، زمان برگزاری  مسابقه  ذوب آهن با برنده پلی آف لیگ  دسته اول را اعلام کرد.
 
 طبق گفته ابراهیمی، برنده دیدار مس سرچشمه با پاس همدان در روزهای شانزدهم و بیست و یکم خردادماه در بازی رفت و برگشت مقابل ذوب آهن قرار می‌گیرد تا تکلیف شانزدهمین تیم لیگ برتر برای فصل بعد مشخص شود.
 
البته  بنا بر اظهار نظر  خسرو ابراهیمی درحاشیه همین نشست : ما در حالی باید 16 و 21 خرداد بازی کنیم که گاسپاروف و فوفانو قراردادشان به پایان رسیده و قاسم حدادی فر و محسن مسلمان هم در تیم ملی هستند. موضوعی که  ما را فلج می کند. ضمن این که بازیکنان ما آنقدر خسته هستند که روند فرسایشی  دارند .

ابراهیمی ادامه داد: ما در این شرایط نمی دانیم کی باید استراحت کنیم  ، کی تمرین کنیم و کی برنامه های آماده سازی خود  را برای فصل آینده آغاز کنیم. ما در حال حاضر دچار یک بحران بزرگ هستیم و مسئولان باید راه حلی برای آن در نظر بگیرند.

پاس همدان و مس سرچشمه دو تیمی هستند که به مرحله پلی آف لیگ دسته اول برای صعود به لیگ برتر رسیده‌اند و این دو تیم در روزهای پنجم و  نهم خرداد به مصاف هم می‌روند. برنده نهایی این مسابقه باید برای حضور در لیگ برتر به مصاف ذوب آهن اصفهان برود.
 
برچسب ها: لیگ ، دسته ، اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار