نماينده مردم شهر ستان هاي قروه و دهگلان در مجلس شوراي اسلامي گفت: كار چينش در تاييد صلاحيت كانديداهاي رياست جمهوري این دوره توسط شورای نگهبان، بسيار خوب صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، قادرمرزي با اشاره به تعدد کاندیداهای این دوره از انتخابات، اظهار داشت: داشتن نمایندگانی از سلایق و احزاب مختلف موجب افزایش مشارکت مردم و انتخاب درست آنها می شود.
وی با اشاره به وجود نمایندگان احزاب مختلف در انتخابات افزود: چینش کاندیداهای تایید صلاحیت شده در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان مطلوب بوده است.
وی عنوان کرد: با تاييد و مشخص شدن كانديداهاي رياست جمهوري مردم به دنبال بررسي سوابق و كارهاي اين كانديداها براي انتخاب فرد اصلح هستند.
وي با اشاره به اينكه مردم بيشتر كانديدايي را قبول دارند، كه در این برهه به دنبال حل مشكلات اقتصادي كشور باشد، افزود: بر همین اساس کاندیداها باید برنامه محور باشند، نه شعار محور.
نماينده مردم شهرستان هاي قروه و دهگلان در مجلس شوراي اسلامي بيان كرد: مردم به دليل دور ماندن تعدادي از کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای ریاست جمهوری از مديريت، به دنبال سنجش در مورد سوابق آنها براي انتخابي آگاهانه هستند.
قادرمرزي با بيان اينكه پس از تاييد كانديداها انتخابات به سمت ایجاد شور و شوق مي رود، اضافه كرد: اميدواريم مردم با حضور گسترده خود كانديداي مورد نظر را انتخاب و توطئه های شوم دشمنان را نقش بر آب كنند.
وي مشاركت در اين دوره از انتخابات رياست جمهوري را مشاركت حداكثري مردم پيش بيني كرد و ادامه داد: مردم كردستان همچون گذشته بارديگر در صحنه انتخابات حضور مي يابند و برگ زرين ديگري را در دفتر انقلاب ثبت مي كنند.
نماينده مردم شهر ستان هاي قروه و دهگلان در مجلس شوراي اسلامي، با اعلام اينكه جو انتخاباتي در دانشگاه ها همیشه داغ تراز سایر جاهای دیگر بوده است، تصريح كرد: ایجاد شور و شوق و فضای انتخاباتی در این دوره نیز، در دانشگاه ها به بعد از امتحانات موكول شده است.
قادرمرزي استفاده كانديداها از امكانات دولتي برای تبلیغات خود جهت کسب آراء بیشتر را غيرقانوني اعلام كرد و ادامه داد: اميدواريم كانديداها در اين زمينه مسائل قانوني را رعايت كنند.
وي به برگزاري همزمان انتخابات رياست جمهوری و شوراهاي اسلامي شهر و روستا اشاره كرد و گفت: با برگزاري اين دو انتخابات در كشور انتظار مي رود سطح مشاركت مردم بالا باشد.
نماينده مردم شهرستان هاي قروه و دهگلان در مجلس شوراي اسلامي افزود: مردم كانديدايي را قبول دارند كه بتواند سطح اقبال عمومي را به خود جلب كند.
قادرمرزی در ادامه سخنان خود با انتقاد از روند عملکرد مدیران استان در راستای مصوبات سه دوره سفر ریاست جمهوری به کردستان، اعلام کرد: طبق قانون مسئولان باید با ارائه گزارش مکتوب عملکرد خود را تشریح کنند، که متاسفانه تا کنون در این راستا کاری انجام نشده است.
وي در بخش ديگري از سخنانش به استخدامي هاي جديد در كردستان اشاره و خاطرنشان كرد: نحوه جوابگويي به آزمون استخدامي داوطلبين در كردستان اگر تخلف نباشد در آن قانوني نسبت به جوابگويي به آزمون رعايت نشده است.
وي در پايان با بيان اينكه بايد براي جوابگويي به آزمون استخدامي كردستان هم نمره دروس عمومي و هم دروس تخصصي با هم اعلام مي شد، يادآور شد: با اين نحوه اعلام نتايج آزمون ايجاد حق براي بسياري از داوطلبين شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.