داور تور بین المللی آذربایجان گفت: مسئولین فدراسیون دوچرخه سواری برای برگزاری این تور حق عضویت را تمام و کمال به فدراسیون UCI پرداخت کردند و نگرانی از بابت تعلیق نداریم.

محمود وفایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هر تور دوچرخه سواری وقتی بخواهد برگزار شود آن استان باید حق عضویت خود را به فدراسیون جهانی (UCI) پرداخت کنند تا بتواند اسم آن تور در تقویم مسابقات جهانی ثبت شود.

در ادامه افزود: حق عضویت و تور بالغ بر چهار هزار دلار در سال می باشد.

ناظر و نماینده فدراسیون دوچرخه سواری در تور آذربایجان گفت: در مرحله اول این رقابت در اثر هجوم زیاد تماشاگران در 300 متر آخر مسیر مراغه رکابزنان از مسیر اصلی خارج شدند و مجبور شدند وارد یک مسیر اشتباهی شوند که در انتها هیچ برنده ای مشخص نشد که این امر باعث هم اندیشی بین مسئولان، داوران و نماینده رسمی UCI شد تا به یک تصمیم درست برسیم.

وی خاطرنشان کرد: جوایز نقدی هر مرحله از تور بالغ بر 8 هزار یورو می باشد که این مبلغ را بین همه تيم های شرکت کننده تقسیم کردیم و این بهترین تصمیمی بود که می توانستیم بگیریم.

در پایان محمود وفایی در مورد سطح رقابت ها و داوریها افزود: رقابت ها از سطح مسابقات و داوری ها از جایگاه بالایی برخوردار است و بهترین ها در هر دور از رقابت ها مشخص می شوند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار