حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، عامل دفع فتنه ها ست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،   استاندار زنجان در صبحگاه مشترک نيروهای مسلح استان که به مناسبت فتح خرمشهر در پادگان سپاه زنجان برگزار شد گفت: عمليات بيت المقدس به لحاظ عمليات و حضور معنوی رزمندگان و دستاوردهای کسب شده از نقاط برجسته و حياتی دفاع مقدس محسوب می شود.

رئوفی نژاد افزود: دفاع مقدس مقطع پرافتخار و ماندگاری برای ايران اسلامی است که اوج ايثار، فداکاری در آن عينيت يافت.

وي تصريح كرد: دين مداری، استقلال، خودکفايی، عزت کشور نشات گرفته از دفاع مقدس می باشد.

 مقام عالی استان شاخص ترين نقاط عطف 8 سال دفاع مقدس را عمليات بيت المقدس دانست و ادامه داد: اين عمليات به لحاظ ابعاد عمليات، حضور معنوی رزمندگان، تجلی اراده و ايستادگی از نقاط برجسته دفاع مقدس محسوب می شود.

رئوفي نژاد تاکيد داشت: چگونگی فتح خرمشهر هيچگاه در ابعاد کلاسيک رزمی نمی گنجد بلکه روحيه شهادت طلبی، ايثارگری رزمندگان بيش از هر چيز در آن مشهود بود که در ابعاد رزم کلاسيک قابل بيان و توجيه نمی باشد.

 وی ادامه داد: 3 خرداد 1361 نقطه پرافتخاری برای تاريخ ايران اسلامی است که ابعاد سياسی و نظامی آن همواره به يادگار خواهد ماند.

  استاندار زنجان در بخش ديگری از سخنانشان با اشاره به در پيش بودن انتخابات 24 خرداد اظهار داشت: حماسه بزرگی درقالب حماسه سياسی در پيش روی داريم که همواره مورد تاکيد مقام معظم رهبری است و همگان در داخل و خارج اعم از دوست و دشمن منتظر تجلی اراده ملت و 24 خرداد ماه خواهند بود.

  استاندار زنجان خاطر نشان كرد: همگان موظفيم در تجلی اين حماسه بزرگ سياسی نقش و سهم لازم را ايفاء نمائيم و در هر مقطع و زمانی شرايط مشارکت گسترده مردم را فراهم آوريم /./س

برچسب ها: حضور ، حداکثری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.