استاندار مازندران از اختصاص بیش از 8 هزار صندوق برای جمع‌ آوری آراء در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران،طاهایی درنشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان با فرمانداران و بخشداران بر اجرای قانون در همه امور تاکید کرد و گفت: انتخابات یک پدیده مفروض در انقلاب اسلامی است و ماموریت اجرای آن بر عهده وزارت کشور است و فصل‌الخطاب نیز در این امر قانون است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون فرمانداران و بخشداران محور همه امور در منطقه را بر حسن اجرای انتخابات 24 خرداد قرار دادند،افزود:برای تحقق مشارکت گسترده آحاد مردم در انتخابات پیش رو باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

طاهایی افزود:حضور گسترده در انتخابات و مشارکت سیاسی همه آحاد مردم در این عرصه برای کشور امنیت به ارمغان می‌آورد و از تهدیدات احتمالی خواهد کاست.

وی اعلام کرد:8هزار و 29صندوق اخذ رای در شهرها و روستاهای مازندران برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری‌،چهارمین دوره شوراهای اسلامی ومیان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تنکابن،رامسر و عباس آباد تدارک دیده شده است.

طاهایی در پایان گفت:شرایط رقابت صحیح و قانونی برای نامزدهایی که از سوی شورای نگهبان تایید شده‌اند در شهرها و روستاهای استان فراهم است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.