سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در مراسم اختتامیه مرحله دوم بیست و هشتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان، همکاری دستگاه های اجرایی را در میزبانی این تور ستودنی عنوان کرد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اختتامیه مرحله دوم بیست و هشتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان با حضور قنبری معاون سیاسی امنیتی استاندار ، خلیلی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در ارومیه برگزار شد.

علی خلیلی خاطر نشان کرد: این تور یکی از قدیمی­ترین تورهای قاره آسیا است که فدراسیون جهانی دوچرخه سواری آن را در تقویم رسمی رقابت های خود قرار داده است و این موضوع به اعتبار این پیکارها افزوده و برای آذربایجان غربی از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی در ادامه گفت: میزبانی دیدارها و رویدادهای مختلف بین المللی و آسیایی در استان در طی چند سال گذشته نشان از ظرفیت و توانمندی­های بالای مدیریتی استان در برگزاری رقابت های بین­المللی است و این مساله آذربایجان­غربی را به یک استان بین­المللی تبدیل نموده است.

علی خلیلی همزمانی میزبانی دو مرحله از بیست و هشتمین دوره تور بین­المللی دوچرخه­سواری آذربایجان در سالروز خجسته میلاد مولا حضرت علی (ع) و سالروز آزادی خرمشهر را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری نمود که این میزبانی با شایستگی تمام برگزار شود.

وی همچنین گفت: تمامی تدابیر و هماهنگی­های لازم برای برگزاری شایسته استارت مرحله سوم از مقابل ساختمان استانداری و مرحله چهارم در شهرستان خوی به مقصد جلفا با تشکیل کمیته­های مربوطه و تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی دست اندرکار هر چه تمام تر انجام شده است.

بیست و هشتمین دوره تور بین­المللی دوچرخه­سواری آذربایجان در مسیرهای: تبریز به مراغه – مراغه به ارومیه – ارومیه به خوی – خوی به جلفا و مرحله پایانی نیز در تبریز برگزار خواهد شد./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار