مدیر عامل باشگاه گیتی پسند گفت: باشگاه حرفه ای با نظر بازیکنان اداره نمی شود تا پایان هفته سرمربی را مشخص می کنیم.

 علی طاهری مدیر عامل باشگاه گیتی پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: کسی نباید از باشگاه گیتی پسند انتظار داشته باشد که همانند باشگاههای خصوصی در مدت زمان کوتاهی تمام تصمیمات خود را اخذ کند. تا زمانی که برنامه ها و بودجه باشگاه مصوب نشده، هیچ حرکت روبه جلویی نمی توان داشت. تاکنون جلسات زیادی تشکیل شده که همه آنها نیز هدفدار بوده است. ما با برنامه ریزی معقولانه سرنوشت یک تیم را رقم می زنیم، پس با این توضیحات نمی توانیم انتظار دیگران را در مورد تسریع در انتخابات خود پاسخگو باشیم.

وی افزود: اطمینان داشته باشید پیش از همه خودمان نگران تصمیمات مربوط به باشگاه هستیم، نیازی نیست افراد دیگر تاخیر در انتخاب سرمربی را جزو نگرانی های خود به حساب بیاورند، باشگاه گیتی پسند زیر نظر مدیران زبده و کاردان اداره می شود، معتقدم این بار نیز مثل همیشه در زمانی مناسب، فرد مناسبی را بر می گزینیم.
 
طاهری در ادامه بیان داشت: به عنوان یک باشگاه حرفه ای در لیگ حضور پیدا کردیم و تاکنون این امر را به اثبات رسانده ایم. در انتخاب سرمربی هم همین روند ادامه پیدا خواهد کرد، تمام شایعات را در مورد اینکه بازیکنان در انتخاب سرمربی فصل آینده سهیم هستند و در پی این جریان در تیم چند دستگی بوجود آمده را تکذیب می کنم، اگر قرار بود باشگاه با نظرات بازیکنان اداره شود و مدیران محکمی نداشتیم به طور حتم موفق نمی شدیم.

وی خاطر نشان کرد: تا پایان همین هفته سرمربی تیم را مشخص می کنیم تا حواشی ساختگی توسط افراد از بین رود./آق

برچسب ها: تا ، پایان ، هفته نام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار