جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: انتخابات میدان جنگ بین ما و استکبار است و این ملت ثابت کرده که انتخابات آینده صحنه پیروزی ملت با حضور حداکثری و آگاهانه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی در مراسم بزرگداشت شهدای فتح خرمشهر که در جوار مزار شهدای سوم خرداد قم برگزار شد گفت: شهدا جان دادند تا انقلابی که احیا کننده اسلام ناب و زمینه ساز نعمت ظهور است باقی بماند و امروز ما نیز باید به تکلیف عمل کنیم و بزرگترین تکلیف امروز مقاومت در برابر دشمن به فرمان ولایت فقیه است.
وی افزود: آفرین بر شهدا که پیرو مکتب حسین (ع) بودند و وقتی پرسیدند چرا به جبهه آمدید می‌گفتند جان می‌دهیم تا دین خدا زنده بماند. شکر نعمت دین پیروی از دین است، شکر نعمت ولایت پیروی از ولایت و شکر نعمت نظام ولایی تلاش برای حفظ آن تا پای جان است.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: ملتی که آن زمان برای حفظ نظام ولایی جان داد امروز برای نان این نظام را از دست نخواهد داد و دشمن بداند با تحریم‌ها راه بجایی نمی‌برد.
وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند هدف دشمن از تحریم خسته کردن مردم، ‌تحریک مردم برای مقابله با نظام و تغییر مسئولان است و درود بر ملتی که پشت رهبر ایستاده و ذره‌ای از قانون تخطی نمی‌کند و نمی‌گذارد که خون شهدا هدر رود و در تمام چهار دهه با حضور به موقع و آگاهانه دشمن را ذلیل کرده است.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: آمریکا تلاش می‌کند تا حضور 70 درصدی را به حضور 40 درصدی تبدیل کند و خروجی این انتخابات را کسی قرار دهد که خطرش برای غرب کمتر است. این انتخابات باید به حماسه حضور گسترده ملت تبدیل شده و کسی انتخاب شود که در مقابل دشمن مقاوم، ‌در مقابل مردم خادم، در مقابل اسلام تعبد، در مقابل ولایت اطاعت و در مسئولیت توانمند باشد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.