استاد دانشگاه امیرکبیر گفت: دولت پایگاه اجتماعی قدرتمندی در جامعه ندارد، مراقب پرداختن به مسائل حاشيه‌اي از سوي اطرافيان دولت باشيم.

پرویز معارف‌وند در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره برخي مسائل حاشيه‌اي دولت و اطرافيانش اظهار داشت: امروز که دولت کاندیدایی در عرصه انتخابات ندارد به طرح شعار‌های سطحي و حاشيه‌اي مي‌پردازد لذا بهتر است در آستانه انتخابات رياست‌جمهوري به حاشيه‌سازي آنها نپردازيم.

اين استاد بسيجي ادامه داد: اطرافيان دولت بدانند که مردم ایران با درک بالایشان از حقیقت، در هيچ شرايطي تحت تأثیر این شعارها قرار نمی‌گیرند.

وي بیان کرد: با وضعیت کنونی که دولت پایگاه اجتماعی قدرتمندی در سطح جامعه ندارد با پرداختن به مسائل حاشيه‌اي و بازخواني شعارهاي مختلف از سوي اطرافيان دولت در رسانه‌ها، آنها را در جامعه جدی ‌می‌کنیم.

معارف‌وند در پایان خاطرنشان کرد: اکنون باید در آستانه انتخابات بر روی فرمایشات "مقام معظم رهبری" در خلق حماسه سياسي و برنامه‌هاي کاندیداهایی که از سوي شورای نگهبان احراز صلاحیت شده‌اند بپردازیم تا مردم ایران همانند همیشه در آزادي کامل رئیس‌جمهور آینده خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: انتخابات ، دولت ، پایگاه ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار