پیسکسوت دوران دفاع مقدس و یادگار هشت سال جنگ تحمیلی گفت: حماسه‌ای که ملت ایران در 24 خرداد خلق می‌کنند شان و جایگاهی کمتر از خلق حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر ندارد.

جواد صبور در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: همه نگاه‌های دشمن امروز به صحنه انتخابات ریاست جمهوری است تا ببیند از شور و نشاط مردم و بصیرت و صلابت آنها کاسته شده یا نه.

وی با اعلام اینکه دشمن غدار امروز علیه جمهوری اسلامی ایران بسیج شده است تا عزت ملت ما را خدشه‌دار کند، عنوان کرد: هر چنددشمن توان و قدرت درگیری با ما را ندارد اما در کشور سوریه به نیابت علیه جمهوری اسلامی ایران مقابله می‌کند تا با سرنگونی رژیم سوریه زهر چشمی بگیرد.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس حیله‌گری و مکاری جبهه کفر و استکبار را پیچیده و دارای ابعاد متفاوت توصیف کرد و افزود: در خنثی کردن این حیله‌ها و نیرنگ‌ها خلق حماسه سیاسی و نشان دادن حضور با صلابت نشان خواهد داد این ملت همچون 34 سال پیش در سنگر مقاومت و ایستادگی پابرجاست.

صبور دو عنصر پیروزی رزمندگان در جنگ هشت ساله و فتح خرمشهر را روحیه ایمانی و تبعیت بی‌چون و چرا از فرمان ولایت توصیف و خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام با دست خالی اما تکیه بر قدرت ایمان و معنویت خود و تابع فرمان امام بودن چنان دشمن را سردرگم کرده بودند که آنها بعد از شکست در خرمشهر برای همیشه به سمت زوال و سراشیبی حرکت کردندب/.

برچسب ها: اردبیل ، حماسه ، سوم ، خرداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.