پس از ورود سامسونگ به پلتفورم اندروید، روند روبه رشد شرکت تایوانی HTC سیر نزولی به خود گرفت به طوری که در چند سال اخیر همواره تراز مالی این شرکت منفی بوده است، اما با تولد خانواده One و مدل One X در سال گذشته و همچنین رونمایی از One پرچم دار جدید این شرکت، گویا روزهای تلخ برای HTC روبه پایان است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، پس از شنیدن متوالی اخبار ناامید کننده در مورد HTC، گویا One جدیدترین اسمارت فون این شرکت تا به این لحظه از فروش خوبی رخوردار بوده است، و امید به روزهای آینده به این کمپانی دوباره بازگشته است.


بر اساس گزارشات وال استریت ژورنال از طرف یکی از مقامات HTC، اعلام شده است که اسمارت فون One از زمان عرضه تاکنون از فروش خوبی برخوردار بوده است، به طوری که توانسته به فروش 5 میلیون عددی دست پیدا کند که با وضعیتی HTC در آن گرفتار شده است، رقم امیدوار کننده ای می‌باشد.


وی همچنین خاطر نشان کرده است، که تعداد سفارشات One بیشتر از توان عرضه ی کمپانی می باشد، و یکی از بزرگترین مشکلات و چالش های پیش روی ما کمبود قطعات مورد نیاز  و در نهایت عدم توانایی در  تولید One می باشد.





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار