رئيس ستاد انتخابات استان با بيان اينکه داشتن سلاح هسته اي شرط موفقيت نيست گفت : امروز دشمن به خوبي مي داند که داشتن تسليحات اتمي شرط موفقيت هيچ کشوري نيست زيرا اگر اينگونه بود ، آنها بيش از هر کشوري سلاحهاي اتمي و کشتار جمعي در اختيار دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گرگان "عليرضا جمشيدي" در سي و يکمين نشست کارگروه تخصصي" همبستگي و هويت ملي دانشگاههاي کشور" که در سالن رشد دانشگاه جامع گلستان برگزار شد افزود : موضوع برنامه هسته اي ايران يک بهانه براي منزوي کردن نظام اسلامي است زيرا ما نه بدنبال اين دست از سلاحها هستيم و نه اعتقادات ديني مان اجازه چنين کاري به ما مي دهد.
وي خاطر نشان کرد : آن چيزي که امروز براي نظام جمهوري اسلامي بمب هسته اي است و دشمنان نظام را به وحشت مي اندازد هويت ملي ، همبستگي و يکپارچگي ملت ايران و دلداگي و عشقي است که همواره به رهبري نظام و حاکميت اسلامي داشته اند.
وي ادامه داد : قانونمداري ، حضور گسترده و فراوان مردم و انتخاب اصلح سه راهبرد نظام جمهوري اسلامي در انتخابات است که مقام معظم رهبري هم در سخنانشان بارها بر اين سه اصل مهم در انتخابات تأکيد داشته اند.
وي با بيان اينکه قانونمداري از راهبرد هاي مقدسي است که بايد به آن پايبند بوده و عمل کنيم گفت : شوراي  نگهبان ظرف مدت تعيين شده بر اساس قانون کار تأييد صلاحيت ها را انجام داده و از بين ثبت نام شدگان که بيش از 40 نام شاخص در آنها وجود داشت اسامي 8 نفري را که در دايره احراز صلاحيت اين شورا قرار داشتند اعلام کرد./ب
 

برچسب ها: بمب ، هسته ای ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.