مديركل راه و شهرسازي استان ايلام اعلام كرد: فعال تر شدن جلسات شوراي تأمين مسكن استان ايلام و پيگيري هاي صورت گرفته در ماه هاي اخير، حل مشكلات مسكن مهر و ارتقاي رتبه استان ايلام در اين زمينه را به دنبال داشته است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان ايلام ، مهندس عبداله بهادري در جلسه شوراي حمل و نقل و مسكن استان كه در محل آزمايشگاه فني و مكانيك خاك استان برگزار شد، با بيان اين مطلب ، پيگيري و حل و فصل مشكلات مسكن مهر را از اولويتهاي اين اداره كل عنوان كرد و افزود: خوشبختانه با فعالتر شدن جلسات شوراي تأمين مسكن استان، در حال حاضر مراحل تكميلي و احداث زيرساختهاي پروژه مسكن مهر در حال انجام است.

مهندس بهادري با بيان اينكه با پيگيري هاي انجام شده، صدور سند تفكيكي پروژه مسكن مهر 1008 واحدي شهر ايلام در مراحل پاياني است از مديران خواست: كاركنان مجموعه ادارات وزارت راه و شهرسازي كه عضو تعاونيهاي مسكن مهر كاركنان دولت هستند و واحد خود را تحويل گرفته اند را ملزم نمايند كه جهت دريافت دفترچه پرداخت اقساط و انجام مراحل آن هر چه سريعتر به اداره راه و شهرسازي مراجعه نمايند.

قائم مقام وزير در استان ايلام همچنين تأكيد كرد به منظور پيشرفت فيزيكي و ارتقاي كيفي پروژه ها در تمام ساخت و سازها و آسفالت با آزمايشگاه فني و مكانيك خاك استان همكاري لازم به عمل آيد.

گفتني است در اين جلسه مديران حمل و نقل و پايانه ها ، بنياد مسكن انقلاب اسلامي ، فرودگاه شهداي ايلام، هواشناسي و آزمايشگاه فني و مكانيك خاك استان ايلام به ارائه گزارش در حوزه خود پرداختند.
برچسب ها: شورا ، تامین ، رتبه ، مسکن مهر ، ایلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار