استاندار خراسان شمالی گفت: پيروزي در انتخابات 24 خرداد ماه ، تثبيت حكومت ديني ايران است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، محمود احمدي بيغش در بازديد از ستاد انتخابات شهرستان گرمه در جمع عوامل انتخابات اين شهرستان افزود:ولايت مبتني بر قانون و قانون مبتني بر ولايت است و مردم فهيم ايران اين قاعده را با گذشت بيش از سه دهه از عمر با بركت انقلاب اسلامي بارها و بارها به اثبات رسانده اند.

وی با تاكيد بر رعايت اصل بي طرفي در انتخابات گفت: وظيفه مسئولين امر، برگزاري انتخاباتي پرشور در سايه امنيت است و تكليف ما چيزي جز تبليغ در راستاي جلب مشاركت گسترده مردمي و هدايت روند خطير و حساس انتخابات نيست.

وي با بيان اينكه حماسه انتخابات شيرازه اي است كه به بركت انقلاب اسلامي در جسم و جان مردم ايران رسوخ كرده است،افزود:انتخابات امسال نيز ميداني براي تجلي حماسه است ومردم ما هميشه تابع قانون بوده و به دور از بي پروائي هاي سياسي برخي از احزاب و گروهها، وظيفه شناسي خود را در برابر فرمان ولايت ثابت كرده اند.

فرماندار شهرستان گرمه با ارائه گزارشي از عملكرد ستاد انتخابات، تعداد داوطلبين انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا را پس از طي مراحل احراز صلاحيت 141 نفرعنوان كرد و گفت :از اين تعداد 57 نفر داطلبين شهري و 84 نفر داوطلبين روستايي هستند.

وي اضافه کرد: 35 شعبه اخذ راي در شهرستان گرمه آرای مردم را جمع آوری می کنند./س

برچسب ها: انتخابات ، تثبت ، دین ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.