مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان چهارمحال و بختیاری، از ایمن سازی محدوده 64 مدرسه حاشیه راه های این استان در سال گذشته خبر داد.

فریبرز کرمی گفت: در سال 91 سهم تکلیفی استان چهارمحال و بختیاری برای ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها برای 28مدرسه پیش بینی شده بود که با تلاش کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک اداره کل حمل و نقل و پایانه های این استان این طرح برای 64 مدرسه اجرا شد.
وی، هزینه ایمن سازی مدارس حاشیه راه های استان چهارمحال و بختیاری را 620 میلیون ریال از محل منابع سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای کشور عنوان کرد.
کرمی، تعداد مدارس حاشیه راه ایمن سازی شده در سال 90 را 54 مدرسه اعلام کرد و افزود: حجم ایمن سازی فیزیکی و نرم افزاری انجام شده در سال 91 نسبت به سال قبل از آن 12 درصد رشد داشته است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در سال 91 تعداد 2374 دانش آموز آموزش های ایمنی ترافیک را فرا گرفتند.
وی، اجرای طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها و آموزش دانش آموزان این گونه واحدهای آموزشی را در ارتقاء فرهنگ ایمنی و ترافیک، افزایش آگاهی دانش آموزان از قوانین ومقررات و جلوگیری از تصادفات و خطرات احتمالی موثرعنوان کرد./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.