مدير عامل باغ موزه دفاع مقدس گفت: اشكالاتي كه به آثار سينمايي دفاع مقدس گرفته مي شود به معناي عام نيست بلكه بخشي از آن به عنوان اثري نفيس و ارزنده قابل تلقي است.

سردار جواد خضرايي، در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران، بااشاره به اينکه در برخي از آثار سينمايي حوزه دفاع مقدس نقدهايي مبني بر غير واقعي و خيالي بودن داده مي شود، گفت: اشكالاتي كه به آثار سينمايي دفاع مقدس گرفته مي شود به معناي عام نيست بلكه بخشي از آن به عنوان اثري نفيس و ارزنده قابل تلقي است و مجموعه باغ موزه دفاع مقدس به دليل بهره مندي از حضور كارشناسان اين حوزه در ارائه دقيق مفاهيم دفاع مقدس با مشكلي روبرو نيست.
مدير عامل باغ موزه دفاع مقدس با بيان اينكه تنها با مطالعه يك كتاب در حوزه دفاع مقدس نمي توان در متن واقعيت آن قرار گرفت، اظهار داشت: تماشاي يك فيلم جدي و پرهزينه نيز نمي تواند چنين نيازي را ارضا كند، بهترين و مناسبترين گزينه براي آشنايي با دفاع مقدس مراجعه به باغ موزه دفاع مقدس است.
وي، با اشاره به اينكه باغ موزه دفاع مقدس به عنوان مهمترين رسانه در اين بخش فعاليت دارد، بيان داشت: باغ موزه دفاع مقدس تنها نگاه بصري به موضوعات مختلف نيست بلكه مي توان از طريق ملاقات با فرماندهان جنگ از آن ها اطلاعات كسب كرد.
به گفته سردار خضرايي، آمادگي برگزاري جلسه تفهيم اطلاعات براي پژوهشگراني كه نسبت به دفاع مقدس دچار ابهام هستند، وجود دارد./ف

برچسب ها: خضرایی ، موزه ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار