نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره انتخابات 24 خرداد گفت: بدون شک نامزدهای انتخابات می توانند با نقدهای صحیح و وعده های عملی باعث شور و نشاط انتخاباتی در جامعه شوند.

 ججت الاسلام والمسلمین سیدˈ شرف الدین ملک حسینی ˈ در گفت و گو با خبرنگاران یاسوج افزود: 24 خرداد فرصت مناسبی است تا به استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری و رعایت اخلاق دینی نقش تعیین کننده ای در جهت تحقق شعار حماسه سیاسی داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه تخریب و زیر پاگذاشتن فضایل اخلاقی در میان مردم جایگاهی ندارد اظهار کرد: بدون شک نامزدهای انتخابات می توانند با نقدهای صحیح و وعده های عملی باعث شور و نشاط انتخاباتی در جامعه شوند.
 وی ابراز داشت: حضور حداکثری در انتخابات وظیفه ای همگانی است و این حضور چشمگیر باید جهت پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی همواره در تمام صحنه ها هم نمود و تجلی داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین ملک حسینی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات پیش رو یک انتخابات بین المللی است که نقش و جایگاه ایران را در دنیا تعیین می کند گفت: رمز پیروزی در مقابل دشمنان اتحاد، همدلی و پرهیز از هرگونه اختلاف خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنانش به ظرفیت ها و توانمندی های کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: باید از این ظرفیت ها در جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی بیش از پیش استان استفاده کرد.
حجت الاسلام والمسلمین ملک حسینی بیان کرد: این استان 10 درصد منابع آب کشور را در اختیار دارد اما به دلایل گوناگون تاکنون بهره برداری مناسب و مطلوبی از این سرمایه گرانبها نشده است.
وی به توانمندیهای بالای شهرستان چرام در حوزه های گردشگری، معدن و کشاورزی اشاره کرد و گفت: با سرمایه گذاری در این بخش ها ضمن توسعه همه جانبه شرایط برای اشتغال جوانان بیکار در این منطقه نیز فراهم می شود./ع
برچسب ها: حماسه ، سیاسی ، اخلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.