به گفته مقامات وزارت بهداشت مصر روز گذشته دست کم 150 دانشجوي دختر در اثر خوردن غذاي مسموم در دانشگاه "زقازيق" مصر واقع در استان "شرقيه" آن کشور دچار مشکلات جسماني شده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شينهوا، "يحيي موسي" سخنگوي وزارت بهداشت مصر روز جمعه با اعلام اين خبر به خبرنگار خبرگزاري "شينهوا" افزوده است "150 دانشجوي دختر در دانشگاه زقازيق مسموم شده اند اما خوشبختانه اين حادثه منجر به مرگ هيچ يک از آنان نشده است."

 سخنگوي وزارت بهداشت مصر همچنين خاطر نشان ساخته که 100 تن دانشجويان مسموم شده به بيمارستان دانشگاه انتقال يافته اند. "ابراهيم هنداوي" معاون وزير بهداشت مصر در استان شرقيه نيز اظهار داشته که اين دانشجويان پيش از ارسال به بيمارستان توسط تيمي پزشکي مورد معاينه قرار گرفته اند. 20 آمبولانس دانشجويان مسموم شده را به بيمارستان انتقال داده اند. 

پيش تر نيز در تاريخ 5 مه (15 ارديبهشت) بيش از 350 نفر مورد مسوميت غذايي در شمال منطقه شبه جزيره سينا و همچنين در نواحي اسماعيليه و پورت سعيد گزارش شده بود. يک روز پيش از آن نيز 25 دانشجو در دانشگاه "الازهر" دچار مسموميت غذايي شده بودند. 
برچسب ها: دانشجو ، مصر ، مسمومیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار