همزمان با تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس، تجاوزات شهرک نشینان علیه فلسطینیان نیز با حمایت نظامیان صهیونیست همچنان ادامه دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الاقصی ; رژیم اشغالگر اقدامات خود را برای یهودی سازی قدس تشدید کرد و بر همین اساس شهرداری رژیم صهیونیستی در این شهر اخطاریه هایی در خصوص تخریب دهها منزل فلسطینیان صادر کرده است. شهرداری قدس به دهها خانواده فلسطینی اخطار کرده است در صورتی که ساخت و ساز یا تعمیر منزل خود را متوقف نکنند آنها را ویران خواهد کرد. از سوی دیگر تجاوزات رژیم صهیونیستی به زمین های منطقه خضر در جنوب بیت لحم ادامه دارد و آمارهای موسسه های حقوقی حاکی از آن است که تجاوزات شهرک نشینان به این منطقه در چهار ماه اخیر افزایش یافته است. 

صهیب العصا خبرنگار این شبکه در گزارشی در این باره با اشاره به افزایش تعرض صهیونیست ها به منازل فلسطینیان در کرانه باختری افزود: منطقه خضر از جمله این مناطق به شمار می رود که صهیونیست ها با زمین های کشاورزان این منطقه را تخریب می کنند و خود کشاورزان و به طور کلی اهالی منطقه را نیز به صورت سازمان یافته هدف حمله قرار می دهند.ابراهیم موسی یکی از کشاورزان این منطقه می گوید: شهرک نشینان هر روز به اینجا حمله می کنند و خساراتی به آنها وارد می آورند و به ضرب و جرح آنها می پردازند و برای آنها مشکل درست می کنند. 

در ادامه گزارش آمده است: موسسه های حقوقی می گویند حملات شهرک نشینان به این منطقه در چهار ماه اخیر به شدت افزایش یافته است و طی این مدت ساخت و سازهای زیادی در زمین های فلسطینیان انجام شده و بخش های زیادی از زمین های آنها مصادره شده است. 
جمال العمله مدیر مرکز تحقیقات زمین های فلسطین گفت: نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه شهرک نشینان نیز فلسطینیان را هدف تجاوزات خود قرار می دهند. 

در ادامه گزارش آمده است: نکته ای که در جملات شهرک نشینان به فلسطینیان قابل توجه به نظر می رسد حمایت نظامیان صهیونیست از آنهاست که فلسطینیان نیز قادر به جلوگیری از آن نیستند. 

برچسب ها: اقدامات ، یهودی ، قدس ، تشدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار