خانواده های اسیران فلسطینی نوار غزه درمحکومیت سکوت جامعه جهانی درقبال ادامه سیاست بدرفتاری صهیونیستها با اسیران، مقابل نمایندگی سازمان ملل در غزه تحصن کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ; احمد بحرنایب رییس اول مجلس فلسطین گفت : با اسیران در زندانهای رژیم صهیونیستی که با بدرفتاری صهیونیستها، شکنجه می شوند و در گرسنگی بسرمی برند اعلام همبستگی کرده ایم. حسن زعلان از رهبران جنبش مقاومت مردمی گفت : ما به اسیران فلسطینی وفاداریم .

 مقاومت فلسطینی که پیش از این شمار زیادی از اسیران را آزاد کرده است می تواند بقیه اسیران را آزادی کند. ما برای آزادی فرزندان مان اسراییل را به زانو در می آوریم.تصحن کنندگان ، هدف از برگزاری این تجمع را وادار کردن سازمانهای بین المللی برای اقدامی جدی در حمایت از اسیران فلسطینی و نجات انها اعلام کردند.

عبدالله قندیل سخنگوی جمعیت اسیران می گوید : این تحصن برای اعلام همبستگی و حمایت از اسیران فلسطینی به ویژه 10 اسیر اعتصاب غذا کرده برگزار شده است . بسیاری از آنها خواهان ملاقات با خانواده های شان و دریافت خدمات پزشکی هستند. 

اسیر سابق گفت : به یاری خداوند اینگونه اقدامات نتیجه بخش است . ما زمانیکه در زندان بودیم و خبر برگزاری راهپیماییها و تحصن ها را می شنیدیم روحیه مضاعف می گرفتیم.این فعالیت ها در اعتراض به شهادت بسیاری از اسیران فلسطینی در زندانها رژیم صهیونیستی برگزاری می شود و فلسطینیان با این تجمع بار دیگر تاکید کردند که اسیران و فرزندان خود را فراموش نمی کنند و مقاومت تا آزادی اسیران و سرزمینهای فلسطین ادامه دارد.

برچسب ها: تحصن ، فلسطین ، سازمان ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار