مردی که در حین نزاع با صاحب کارش در سانویچی اورا به آتش کشید به قصاص محکوم شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در این پرونده، مهدی متهم است دهم شهریور ماه سال 90 مغازه ساندویچی که در آن کار می کرد را به آتش کشیده است. در جریان این آتش سوزی صاحب مغازه به نام حسین دچار سوختگی شد که پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

در جلسه محاکمه که هفته گذشته به ریاست قاضی عزیزمحمدی برگزار شد وکیل اولیای دم برای مهدی تقاضای قصاص کرد.

در ادامه نیز رئیس با تفهیم اتهام به متهم از او خواست به دفاع از خود بپردازد. مهدی نیز پس از قرار گرفتن در جایگاه گفت: روز حادثه با حسین درگیر و قصد ترک ساندویچی را داشتم. اما او مدارکم را گرفته بود و به من نمی داد.

براثر این موضوع درگیریمان شدت گرفت در یک لحظه تصمیم به ترساندن او گرفته و پس از شکستن شیشه مغازه 3 لیتر بنزین به داخل آن ریختم. ناگهان گاز بنزین به شعله فر سرایت کرد و مغازه یکباره به آتش کشید. بعد از این ماجرا برای ترک اعتیاد به یک کمپ رفتم که مأموران من را به اتهام قتل عمدی دستگیر کردند. من از سال 84 به مواد مخدر اعتیاد داشتم و روز حادثه 50 عدد قرص ترامادول خورده بودم.

پس از دفاعیات وکیل متهم و آخرین دفاعیات مهدی رئیس دادگاه ختم رسیدگی به این پرونده را اعلام و برای صدور حکم همراه 4 قاضی مستشار وارد شور شده و مهدی را به قصاص محکوم کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار